verplaatst topic niet vermeld als verplaatst

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Apsutee, 24 nov 2003.

1. Apsutee

Apsutee Apsutee

Leuk Bevonden:
    0
    Een tijd geleden heb ik de thread 3e halo boek geopend in het 'xbox games forum'. Een paar weken later was deze thread ineens verplaatst naar 'xbox algemeen/discussie'.
    Hier heb ik opzich niks tegen, maar er stond in het 'games forum' niks vermeld van dat deze thread was verplaatst, zoals bij andere threads is als deze verplaatst worden. Ik kon de thread hierdoor eerst niet meer vinden en moest de zoekfunctie gebruiken om te kijken als de thread was verplaatst naar een ander forum en welk. Dit vond ik best irritant:mad:

Laatst bewerkt: 24 nov 2003
  2. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Zo de zoekfunctie gebruiken? Veel werk of niet? Ben je er moe van geworden??

Weet je wat ik irritant vind? Een forum dat bezaaid is met redirects (die dingen die achterblijven als een thread verplaatst is), want dat ziet er namelijk niet uit en is ook nog eens hartstikke onoverzichtelijk.

Als je je thread niet in het goede forum zet, moet je zelf maar wat moeite doen om je thread weer terug te vinden als ie verplaatst wordt.

3. Keano NL

Keano NL Keano

Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens! Maar een PM naar de topicstarter zal ook wel netjes zijn....

4. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Nee een topicstarter hoort gewoon zn thread in het goede forum te starten...

Het moet van de user zelf komen, en niet denken van ach die mods/admins verplaatsen hem wel even.

Maargoed genoeg gezeikt...

5. Apsutee

Apsutee Apsutee

Leuk Bevonden:
    0
    Als je niet precies weet wat nou het juiste forum is (zoals ik bovenaan in de thread al had gezegd) mogen ze je best even laten weten dat het verplaatst is omdat het (volgens de mod/admin) beter in een ander forum past, al laten ze de redirects dan maar een paar dagen staan. Dan weet je tenminste dat de thread is verplaatst, werkt een stuk handiger (vind ik)

6. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Als je het juiste forum niet weet mag je het ook vragen hoor ;)

7. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Sorry hoor, maar wat een onzin. Jij vind dus dat wij ons extra moeten uit gaan sloven om 1) jullie fouten op te lossen, en 2) jullie het vervolgens ook nog eens in je schoot te werpen, zodat je zelf al helemaal geen moeite meer hoeft te doen?? En als extraatje krijg je ook nog een grote rommel op het forum door al die redirects. Dat gaat er bij mij niet in.

Iedereen weet hopelijk de zoekfunctie te vinden, als je je thread kwijtbent moet je die dan ook zeker wel weer terug weten te vinden.

Er mag best wel eens wat moeite gedaan worden hoor, geez :{

Deel Deze Pagina