Omdat de Controller S nog niet in Nederland verkrijgbaar was heb ik een tijdje terug een Japanse controller gekocht bij Futurezone.nl, nu een tijdje later kon ik de Controller S kopen bij Dimensionpuls.nl Nu heb ik dus de Japanse controller + de Controller S. Maar wat is nou eigenlijk het verschil tussen de twee? ik heb het volgende gevoden: 1. Logo is anders Jap = Groen S = Zwart 2. Kabel is ietsje langer 4. Knopjes zien er iets anders uit 3. Doosje was anders Ik las eens een review op Gamespy, maar daar stond dat de triggers veren in zaten dus zwaarder gingen, maar kan dit niet echt merken. Ik moet trouwens zeggen dat ik zeer tevreden ben met de bijde controllers die lompe (k*t) conrollers vind ik maar nix, na 10 minuten PGR doen heb ik al lamme vingers. Wat vind jij trouwens van de Controller S / Japanse Controller ?
in de normale controller zitten toch ook gewoon veren, je voelt tenminste wat weerstand als je ze indrukt, is wel relaxt vooral bij het schieten van halo en het gassen/remmen bij pgr..
Dat bedoelde ik dus ook..... en de triggers van de controller s zijn weer zwakker dan die van de normale....
maar de knoppen zitten Ala PSX is dat fijn? anyway ik krijg em waarschijnlijk toch dus wat maakthetuit
Alla PSX ??¿ ooh je bedoeld de vier gekleurde knoppies, ja dat is fijn, vele malen beter dan originele, be de Grote controller druk ik telkens meerdere tegelijk in....