Goeiedag XBW gamers, Ik vroeg mij af of het enig, ook al is het minimaal klein of enkel theoretisch, het een verschil uitmaakt of je uw drie kabels ( video, audio rechts,audio links) in een scart steekt en zo in je tv en de drie kabels meteen in je tv steekt zonder scart ( bij heel oude tv's is die laatste optie er meestalm niet, daarom deze vraag) ps: we hebben beneden een breedbeeld tv met RGB (of RBG, je weet wel wat ik bedoel ). Als ik zo'n speciale kabel koop voor zo'n televisies die dat hebben is er grafisch merkbaar verschil? hoe groot? thanks! thanks!
Als je composite video met een verloopstekker aansluit op je scart aansluiting van je TV dan zal het beeld volgens mij hetzelfde zijn als dat je dit direct aansluit op een composite aansluiting op je TV. Het verschil zal meetbaar zijn maar zeker niet zichtbaar voor het menselijk oog. Als je echt verschil wilt zien dan adviseer ik je XBox met een scart aansluiting aan te sluiten. Helderder kleuren, betere kleurscheiding en scherper beeld.