Verschil tussen oude en nieuwe Xbox ?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door K-Pac, 10 apr 2003.

1. K-Pac

K-Pac No PaiN No GaiN

Leuk Bevonden:
    0
    hey allemaal ik heb sinds kort een Xbox, alleen bij mij is Xbox Live al geinstalleerd en bij mijn vriend die hem al wat langer heeft niet....het is verder precies dezelfde Xbox, qua uiterlijk, mijn vraag is er bij de nieuwe Xbox meer veranderd ?

2. Precognative

Precognative ...

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je toevallig dat Live! pack ofzo gekocht, waarbij je Mech Assault en Ghost Recon krijgt? Dan lijkt het me duidelijk, Live Pack :) Maar hoe zit dat precies, krijg je Live! er al bij, bij zo'n pack of..?

3. K-Pac

K-Pac No PaiN No GaiN

Leuk Bevonden:
    0
    neeh ik heb gewoon de Xbox + 1 Controller in de winkel voor €260,- gekocht, maar bij mij is Xbox Live al geinstalleerd, ik heb natuurlijk nog geen account maar goed !

4. Samonsuke

Samonsuke ==========

Leuk Bevonden:
    0
    Ja bij de nieuwere xboxen staar Live! er al op. Alleen moet je natuurlijk nog wel een Live kit kopen. Verder zijn er heel weinig verschillen. Ze hebben iets andere hardware maar dat was vooral om de xbox goedkoper te produceren, qua prestaties is het precies hetzelfde.

5. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Kortom, het gaat om de winst ;).

6. ccm1982

ccm1982 Let's Play Online

Leuk Bevonden:
    0
    Er staat inderdaad al Live op. Maar wat voor nut het heeft snap ik niet want als je live neemt moet die alsnog iets upgraden. Voor de rest is de hardware iets veranderd (hij kon onderandere in het begin niet met de huidge modchips werken, al is dat ook alweer een tijd gekraakt) :mad:

7. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    Jah, er zat eerst een chip van NVidia in, maar dat is nu een Focus Enchantments-chip ofzo geworden, die is veel goedkoper, maar kan hetzelfde als de NVidia-chip. Ook is de nieuwe xbox makkelijker te hacken met een Mod-Chip geloof ik.

8. K-Pac

K-Pac No PaiN No GaiN

Leuk Bevonden:
    0
    ok, ja hij presteert precies even goed als die van m'n vriend bedankt voor de informatie jongens....
    Modder-Eters :p sluit deze topic maar !

9. huubmeilink

huubmeilink Guest

de bovenkant was toch ook vlakker?

10. northernlight

northernlight PSV!

Leuk Bevonden:
    0
    Er zit alleen een iets nieuwer dashboard op. Er zit verder geen enkel verschil in

11. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    hij heeft al de upgrade van Live erop zitten en het enigste wat je dus nodig hebt is dus een code en credit card maar de upgrade is dus niet meer nodig.

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    maar die upgrade voer je normaal gesproken uit in enkele seconden en die upgrade staat op de Live DVD die je toch al hebt dus maakt het eigenlijk geen hol uit :D

13. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    van 8 gb harde schijf naar 10 gb harde schijf....

Deel Deze Pagina