verschil tussen WWF raw & WWF raw2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Iron Maiden, 1 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iron Maiden

    Iron Maiden kikkE op jezelf.....

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    1
    wat is het verschil tussen de games, mijn mening: worstelen is worstelen, daar verander je niks aan en het is dus onzin om zoveel worstel spellen temaken.
    het blijft toch hetzelfde, ik heb raw 1 en dat is ook de eenigste worstel spel die ik ooit zal hebben, op xbox.
    altijd zelfde dingen, gewoon saai........
    toch ben ik wel nieuwschierig


    Iron Maiden Rulezzz
    _O_
     
  2. Gennip

    Gennip Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Raw 2 heeft een heel andere grafische stijl, heeft een groter en up to date rooster, heeft meer modes en matchtypes en speelt iets sneller.

    Ik heb Raw 1 ook gehad maar die vond ik echt saai, terwijl ik al een jaar of 10 fan ben van het worstelen.
     
  3. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    nieuwe worstelaars, meer arena's, een kunt een career doen. Nieuwe tricks, veel mooier enzo. Ik vind 2 ook nog steeds leuk, vooral hell in a cell, huppa, naar beneden.8)
     
    Laatst bewerkt: 1 jan 2004
  4. Iron Maiden

    Iron Maiden kikkE op jezelf.....

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    1
    maar waarom dan zoveel worstel games, ik heb gehoord dat je ook al bijvoorbeeld smackdown 5 op ps2 hebt, overbodig.....
    wat moet je trouwens veranderen, altijd zelfde worstelaars, 3/4 nieuwe. nou wou daar ga ik een game niet voor kopen, en die nieuwe modes, zijn niet nieuw want vaak bij andere spellen heb je ze al, raw 1 had ook '' Hell in a cell '' kunnen hebben
     
  5. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Rechtstreeks uit de [faq]faq[/faq]:



    Je kan het dus nogmaals proberen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina