verschillen tussen xboxen ?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Neom, 6 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neom

Neom Crazy Gamer.........

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik heb ff een vraag, mijn neefje heeft gister ook een xbox gekocht, en we zijn er achter gekomen dat mijn xbox geen gebrande muziek cd's aankan, en die van hem wel, is dat een bekend probleem of is mijn xbox kaduuk ofzo.

Mijn Xbox heb ik vorig jaar gekocht en is er eentje met het segapack, ik heb hem in Duitsland gekocht, kan dat het zijn, die van hem is namelijk in Nederland gekocht. (is een nieuwe hij heeft het SC/PGR Pack, en xbox live is al geinstaleerd)

2. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    ......

Mijne doet ook heen gebrande cdtje hoor maar ook geen orginele cd's met zwarte achterkant :)

3. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    bij mij doen gebrande cd's het wel en had hem in Nederland met dvd en dvd-remote

4. TorLux

TorLux Nerd with a Gun

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij heb ik het al een aantal keer gezegd.....

maar vooruit dan maar.....

ligt aan de drive, niet aan het land van herkomst....

mijn eerste Xbox kon geen cd-r en lezen..... (was een thomson drive)

echter deed ie ook raar met spellen...heb hem binnen de 2 weken daarvoor teruggebracht naar de Bart smit...nieuwe meegehad...

deze had duidelijk een andere drive (laa-tje zag er anders uit(heb nu een philips drive)), en hoppa, hij las plotseling wel cd-r en ;)

de fabricage datum van de eerste box die ik had, was ook juni 2002 (terwijl ik hem in november kocht)...

de nieuwe had een fabricage datum van october 2002......

vond ik al veel aannemelijker klinkten als ik in november dat jaar een Xbox koop ;)

wat trouwens ook nog van invloed kan zijn, is de firmware van de drive.... misschien dat oudere drives (lees: oudere firmwares), ook minder konden als de nieuwe versies......

Als Xbox zal er echter geen verschil in zitten, ze kunnen allemaal Xbox games draaien :9

5. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Hee let op....... ik heb een cd-speler 8)

6. TorLux

TorLux Nerd with a Gun

Leuk Bevonden:
    0
    tsja, maar het is wel leuk, als je de muziek op je Xbox kan pleuren, zodat ie het tijdens games kan afdraaien, zonder dat ik een apparte stereo set moet gaan kopen om mijn muziek af te gaan spelen, tijdens het Xboxen...

vind 1 DTS receiver wel voldoende eigenlijk om te hebben :D

7. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je dan muziek op de hard schijf zetten? :{

8. TorLux

TorLux Nerd with a Gun

Leuk Bevonden:
    0
    lol...

jazeker.......sterker nog, Msoft gebruikte dit zelfs in zijn reclame campagne als gave feature ;)

Laatst bewerkt: 6 mrt 2003
  9. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Gelukkig, kan ik lekker eigen muziek afspelen tijdens sega gt 2002 i.p.v. die middelmatige soundtrack, maar dat duurt wel eventjes vooral eer de muziek erop staat.

10. Neom

Leuk Bevonden:
    0
    conclusie ik heb pech........

hmm, hoe kan ik zien wat voor drive ik heb, zitten daar nog uiterlijke verschillen tussen offu ?

Laatst bewerkt: 6 mrt 2003
  11. Neom

Leuk Bevonden:
    0
    heb ff gezocht en ben tot de conclusie gekomen dat ik een philipsdrive heb (zie hier ), dus een oudere, dus heb ik pech :D

Er mag hier een slotje op wat mij betreft ;)

12. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke dan:)

Slotje dus

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina