[XOne] Verschillende betalingsmogelijkheden Live-verlenging

Discussie in 'Games' gestart door ThaRealPlayer, 3 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ThaRealPlayer

ThaRealPlayer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De tekst hieronder staat nu (3-2-04) op xboxworld.nl. Als mijn live-abonnement is verlopen, hoe kan ik dan aangeven of ik een nieuw starterkitje wil kopen of dat ik mijn abonnement maandelijks of jaarlijks wil voortzetten? Wordt dit door de xbox gevraagd of moet ik dat zlef ergens instellen?

Tekst van de site:

Vandaag kwam Microsoft met een aantal nieuwe opties voor Europese Xbox Live gebruikers om hun abonnement te vernieuwen. Maart nadert namelijk gestaag, en velen twijfelen wat ze moeten doen met hun Xbox Live abonnement.

Veel Livers zaten met het probleem dat ze hun abonnement alleen konden verlengen middels een nieuwe Gamertag. Vooralsnog kon je namelijk alleen je abonnement met een jaar verlengen middels je creditcard, en niet middels het kopen van een nieuw Starter Kitje. Microsoft heeft dit nu in orde gemaakt, en wanneer je straks een nieuwe Starter Kit koopt kun je met die code je bestaande abonnement met 12 maanden verlengen. Je behoudt hiermee je bestaande gamertag en de bijbehorende statistieken.

Verder heeft Microsoft voor mensen zonder PGR2 een leuke aanbieding. Voor 89 euro kun je straks een speciale editie van de Starter Kit kopen waarin naast 12 maanden Live en een communicator ook Project Gotham Racing 2 is te vinden. Een uitermate aantrekkelijk aanbod voor de gamers die geen Project Gotham 2 hebben.

Naast deze nieuwe methodes kun je nog steeds Live maandelijks of jaarlijks via de creditcard laten verlengen. Leuk om te weten is dat alle gamers hiervan gebruik kunnen maken, en dus ook diegene met de gratis twee maanden Live. Alles kan makkelijk vanuit het dashboard geregeld worden.

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dit moet je zelf instellen in je dash board ... als je al een jaar abbo hebt dan word deze automatisch op een jaar abbo gezet

Heb je live verkregen door middel van een Live Trial dan word deze automatisch op een maandelijks termijn gezet ... en moet je hem dus veranderen in je dashboard ... anders betaal je te veel ;)

Als je van te voren een starter koopt kan je een subscription code invoeren (ook in je dashboard)

Laatst bewerkt: 3 feb 2004
  3. ThaRealPlayer

Leuk Bevonden:
    0
    Maar hoe zit het dan als je een nieuw starterkitje wil kopen, het is wel leuk en aardig dat er op xboxworld.nl zo'n stukje tekst staat waarin wordt gezegd dat dit kan, maar het zou handig zijn als ze ook uitlegden hoe je dit zou moeten doen.

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    okay hier komt ie ;)

Jaar of maand abonnement naar Starter Kit

1] Ga naar Account Management en selecteer jouw Xbox Live account.
    2]Selecteer Subscription. Dan zie je de gegevens van je huidige jaarabonnement.
    3]Selecteer Modify.
    4]Voer de laatste vier nummers in van de creditcard waarmee je voor Xbox Live betaalt.
    5] Selecteer Subscription Code.
    6]Voer de abonneecode in die je vindt op de abonneekaart in je Starter Kit.

Je hebt nu je abo gewijzigd

Maand- naar jaarabonnement

Stel dat je een maandabonnement à € 6.99 hebt voor één maand service. Tijdens deze abonnementsperiode besluit je om je maandabonnement om te zetten in een jaarabonnement à € 59.99 voor 12 maanden service.

1]Ga naar Account Management en selecteer jouw Xbox Live account.
    2]Selecteer Subscription. Dan zie je de gegevens van je huidige maandabonnement.
    3]Selecteer Modify.
    4]Voer de laatste vier nummers in van de creditcard waarmee je voor Xbox Live betaalt.
    5]Selecteer Annually.

Je account wordt met onmiddellijke ingang van een maandabonnement omgezet in een jaarabonnement

5. ThaRealPlayer

Leuk Bevonden:
    0
    OK, bedankt vooor je zeer duidelijke uitleg.

Nog 1 ding: mijn jaarabonnement verloopt in juni, kan ik dan nu al een nieuwe starterkit installeren, die dan in juni in gaat, of moet ik vlak voordat mijn abonnement verloopt deze nieuwe starterkit pas installeren omdat ik anders dubbel zit te betalen? Want als ik nu al die nieuwe zou kunnen installeren en hem later in laten gaan, dan kan ik gebruik maken van die actie met PGR2, ik denk dat die actie in mei of juni niet meer loopt.

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ja dat kan ... zie o.a. deze thread .... je ziet je account dan veranderen in een prepaid abo ...

NB De actie van PGR2 blijft .... de goedkopere abo's gaan verdwijnen (de huidige starter kit)

7. mr bojangles nl

mr bojangles nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gaat die aktie van pgr2 + 1 jaar live nou door of niet?

en wanneer komt die?

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hij komt niet op de nederlandse markt :eek:... is net aangekondigd ... eind februari ... begin maart ligt ie in de winkel

dus ik bestel hem via play.com

9. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Ok. De vraag is beantwoord en de rest is offtopic. Dus zit er een olifant op een grote pot en die doet het topic op...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina