[XOne] Verschillende soorten HUB's

Discussie in 'Games' gestart door MaXx, 12 nov 2002.

1. MaXx

MaXx J'adore le Xb0x

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op zoek naar een betaalbare HUB voor de prijs van zo'n 20 euro. Die zijn er wel, maar als ik op dezelfde sites dan ook 5-ports HUB's zie voor zo'n 60 Euro denk ik, wat is nou het verschil? Nou dacht ik iets te lezen over 10 mb of 100 mb HUB's, maar wie weet hier meer over? En maakt het verder een verschil uit met online gamen of lannen? Alvast bedankt! :)

2. djbokkeman

djbokkeman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sommige hubs zijn 1/10 mbit en anderen zijn meestal 10/100 mbit

10/100 is veel sneller en eigenlijk wel aan te raden voor je boxje.

3. MaXx

MaXx J'adore le Xb0x

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je snelle reactie! Het HUB'je van 19 Euro wat ik op het oog had is dus niet goed :)

4. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Voor een Xbox is een 10 mb hub genoeg deze kan namelijk maximaal maar 10 mb/s behandelen een 10/100 kan 10 mb/s en/of 100 mb/s en een 100 alleen maar 100 mb/s.

Maar voor internetten heb je maar 10 nodig (of je moet wel een rete snelle connectie hebben) en voor een lan is 10 ook genoeg je krijgt geen lag ofzo erdoor.

Ik raad je echter wel een 10/100 aan als je hem tussen 2 comps zet want dan heb je het wel nodig ff voorbeeld. op 10mb/s een divx van 700 mb duurt 15 minuten met 100mb/s 3 minuten.

Als je een modchip in je xbox hebt raadt ik je ook een 10/100 aan maarja dat heeft niemand op dit forum he :p (PS: begin nie te flamen ik heb ook nie zon ding)

Laatst bewerkt: 12 nov 2002
  5. StormX

StormX from Storm Inc.

Leuk Bevonden:
    0
    ga voor een switch, die stuurt de info naar enkel de pc/console die er om gevraagd heeft, en heeft een foutcorrectie.

6. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Uhh ik wee nie of je het weet maar een switch is wel even veeeeeel duurder en is ABSOLUUT NIET nodig als je 4 of meer xboxxen aan elkaar zet of als je je xbox op je pc wilt.

switches worden pas nodig als je 5 of meer comps hebt (dat zijn geen xboxxen)

7. MaXx

MaXx J'adore le Xb0x

Leuk Bevonden:
    0
    Niet dat ik een Modchip heb maar hoezo moet je er dan wel een 10/100 MB HUB hebben? :confused:

8. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Wee nie of dit mag maar anders moeten jullie het maar weg halen.

Xbox spellen rip je met je xbox want die zijn niet te lezen in je pc, je zet ze over via je netwerk dus snellere connectie hoe beter.

9. MaXx

MaXx J'adore le Xb0x

Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt voor jullie hulp! Ik neem gewoon voor alle zekerheid toch maar een 10/100 mb HUB, dan kan ik er alle kanten mee op. :) Het is wel iets duurder, maar beter gelijk iets goeds kopen dan later met het verkeerde opgescheept zitten... :)

10. Slayer

Slayer xbox is deadly

Leuk Bevonden:
    0
    heb zelf een switch gekocht van 40 euro deze is 8 poorts en heeft een uplink de naam is sitecom en deze is zeer goed. gr slayer

11. MaXx

MaXx J'adore le Xb0x

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Verschillende soorten HUB's

Bedankt voor de tip. Ik ziet nog te twijfelen tussen een HUB of een Switch. Is het verschil erg groot qua snelheid?!?

Deel Deze Pagina