versterker op xbox

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door jelle1988, 8 dec 2002.

1. jelle1988

jelle1988 shop rider

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik weet dat er al een andere thread over is maar dan ben ik 3 uur aant lezen om erachter te komen of het er bij staat
    ik heb laatst van me tante een versterker en tv geerft maar hoe moet ik die versterker op me tv/xbox aansluiten.
    ik heb bij me tv rood geel en wit om die dingen in te doen maar moet ik dan die 2 van audio dan gewoon in de versterker doen?
    wie kan me ff helpen???

2. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    denk het wel.. anders moet je gewoon even zoeken.. staat echt wel ergens hier.

3. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja met een verleng stukje(anders red je het denk ik niet) dat heb ik ook klinkt iig beter als tv boxen:)

4. gt3

gt3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Van de tulpstekkers moet je rood/wit naar de versterker brengen en aansluiten op aux in.Kan eventueel ook op cd,tape,tv ingang.
    De gele tulp doe je in het scartblokje en sluit je aan op de tv let wel dat je nu geen rgb aansturing hebt maar ik weet ook niet of de tv die van je tante was dat ook ondersteunt.Dit zou je even op kunnen zoeken in de handleiding.

5. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    video is het beste tape gaat storen

6. jelle1988

jelle1988 shop rider

Leuk Bevonden:
    0
    wat is rgb?
    want het is een grote sony met boxen aan de zijkant er vast dus naast het beeld en als je op een frontje drukt gaat het zo open voor en kan je die audio enzo er in doen en wat knopjes waarvan je er op 1 moet drukken om op het xbox kanaal te komen kan niet via afstandsbediening

7. jelle1988

jelle1988 shop rider

Leuk Bevonden:
    0
    zit geen handleiding bij

8. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    misschien kan je een handleiding op internet zoeken als je het type nummer hebt.

9. jelle1988

jelle1988 shop rider

Leuk Bevonden:
    0
    et probleem nu is dat ik geen afstandsbediening heb en hij op mute staat en dus komt er geen geluid uit

10. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Lullig.... haal anders zo'n universele afstandsbediening. Als je een beetje een goeie hebt kun je daar meerdere apparaten tegelijk bedienen (tv, videorecorder, stereoinstallatie), dus kun je ook gelijk het geluid van de versterker harder en zachter zetten.
    Zo'n ding zal een keer 10 of 15 euro kosten, probleem opgelost.

11. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    ja ehm... als je alleen de gele in de tv prikt heb je natuurlijk ook alleen xbox beeld en geen geluid. Als je je geluid zowel op de tv wil als op de xbox, zou ik de rode en witte gewoon in de stereo toren stoppen, en er is grote kans dat die iets als een tape out of aux out heeft... en die dan weer met een kabeltje naar de tv.

Je kan natuurlijk ook even een splittertje kopen en de rode en witte zowel naar tv als naar de stereo set routen.

of anders.... heb je een video recorder??? die heeft vast een scart ingang... steek je de rode/witte/gele in de scart aansluiter die je bij je xbox gekregen hebt... dat in je video recorder... en dan gaat de audio automatisch ook naar tv, en video recorders hebben vaak wel een extra audio uitgang die je dan naar je stereo set kan kabelen.

opties genoeg.

Laatst bewerkt: 9 dec 2002
  12. jelle1988

jelle1988 shop rider

Leuk Bevonden:
    0
    ok thnx man ik ga ook ff zo een universele afstandsbediening kopen

13. Tha Mike

Leuk Bevonden:
    1
    Als je gewoon een verlengkabel koopt voor die rode en witte tulp stekkers, dan zet je ze gewoon aan je stereo....maar als je een koptelefoon aansluiting op je tv hebt zitten kun je ook een kabel kopen die van mini jack naar 2 tulps gaat en die naar je stereo doen.

14. jelle1988

jelle1988 shop rider

Leuk Bevonden:
    0
    heb nu een andere sterio van sony maar als ik een cd luister heb ik perfect geluid stop ik die 2 tulp stekkers erin klinkt het geluid van de xbox voor geen meter waar ligt dit aan.(kan wel gewoon met normaal geluid cd luisteren)
    wie kan mij helpen???

15. Tha Mike

Leuk Bevonden:
    1
    k zou et niet weten hoe heb je je xbox aan je stereo zitten???

16. jelle1988

jelle1988 shop rider

Leuk Bevonden:
    0
    die witte en rooie in me sterio gedaan gele in dat scart blok laten zitten alles doet het gewoon alleen heel lelijk geluid

17. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb je hem mischien in je tape gedaan bij je versterker?

18. gt3

gt3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Originally posted by Master
    heb je hem mischien in je tape gedaan bij je versterker?

Wat hier boven al vermeld is of heb je hem per ongeluk in de phono ingang gedaan.
    Als je hem daar in doet krijg je gegarandeert misvormt geluid uit de luidsprekers.

19. gt3

gt3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Originally posted by jelle1988
    wat is rgb?
    want het is een grote sony met boxen aan de zijkant er vast dus naast het beeld en als je op een frontje drukt gaat het zo open voor en kan je die audio enzo er in doen en wat knopjes waarvan je er op 1 moet drukken om op het xbox kanaal te komen kan niet via afstandsbediening.

RGB is het aansturen van de drie aparte beeldkanonen om zo een veel natuurlijke weergave van je kleuren spectrum te realiseren.
    RGB staat voor Rood,Groen en Blauw.

20. jelle1988

jelle1988 shop rider

Leuk Bevonden:
    0
    ja hij zit in phone maar in welke moet ie dan??????
    zit er wel nog 2 maar dan komt er helemaal geen geluid uit

Deel Deze Pagina