Wanneer er een nieuw bericht is geplaatst in een threat waar jij bent 'aangemeld', of wanneer je een privébericht krijgt; krijg je netjes een nederlands mailtje in je mailbox. Maar wanneer iemand jou via Xboxworld een mail stuurt krijg je een mailtje in het engels (behalve de tekst van diegene die het stuurde natuurlijk). Natuurlijk is dit niet zo erg, maar had gewoon zin om het te melden Dit staat dan in de mail: **** This is a message from <naam> at Xboxworld.nl Forums ( http://forum.xboxworld.nl/index.php ). The Xboxworld.nl Forums owners cannot accept any responsibility for the contents of the email. To email <naam>, you can use this online form: <link> OR, by email: mailto:<e-mail adres> This is the message: <bericht> **** Nogmaals, niet veel bijzonders. Maar misschien kunnen jullie er wat mee.
Dat snap ik, maar de PM-emails, en de email bij een reactie op een thread zijn wel in het nederlands.
Ik bedoelde, ik weet niet of dat uberhaupt veranderbaar is. Ik weet het natuurlijk ook niet hoor, ik doe maar een gok.
Ik heb er eens naar gekeken en het is veranderd. Bedankt voor het melden van deze grote, gevaarlijke, levensbedreigende bug
Wil ik er nog even op inhaken: hou is het mogelijk dat de hierboven beschreven mails in mijn junk-mail foder komen terwijl de gewone meldingen allemaal netjes in mijn postvak in komen??
We hebben in principe veel of alles vertaald. Alleen willen updates in vBulletin nog wel eens wat dingen veranderen wat ons dan dus niet direct opvalt...
Zo staat er toch wel meer in het engels. Er staat ook Announcement: XboxWorld.nl Forum FAQ 1.1 dat is toch ook engels en als je op de link klikt kom je ook in xboxworld Forum FAQ 1.2 dus dat klopt ook niet helemaal. Bij meld dit bericht bij een modernator staat er ook een heel stuk in het engels. Dus zo erg is dat toch ook weer niet als er iets in het engels staat ook al is het de ene keer wel en de andere keer niet.
Ik heb ook nooit beweerd dat het erg is. Maar ik dacht eerst wel van wow wat is dit, aangezien ik altijd nederlandse XBW mailtjes kreeg.