Vertragingen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flood, 23 mei 2002.

1. Flood

Flood Guest

Ik belde net die xbox lijn op om eff te kijken wanneer me pakket zou binnen komen.
    Wat blijkt: hij vertelde me dat er grote vertragingen zijn en dat je het binnen 28 dagen krijgt vanaf dat ze het verwerkt hebben.
    Even voor de duidelijkheid, ik heb de mijne 27 april opgestuurd en heb 370 euro ervoor betaald (gameshop) en hij is dus pas 17 MEI verwerkt...dat hou dus ik pas 6 dagen geleden. Dus waarschijnlijk moeten we nog eff wachten=(

2. lenntheman

lenntheman a

Leuk Bevonden:
    0
    Das kut voor je maarja dan kom je maar ff bij mij gamen jongen :9 :+

3. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Die van mij was 11mei vertrokken en zal aan het eind van deze maand(volgende week dus) bij mij zijn.....

Hoop ik ;)

4. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Hebben ze 3 weken nodig om een brief te openen.
    Of denken ze daar dat elke brief , een poederbrief kan zijn en eerst door de FBI gescant moet worden.

5. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    jezus christus wat een homo's, morgen is de deadline, dan gaa'k klagen

6. T-botjuz

T-botjuz geengrenzuh soldaat

Leuk Bevonden:
    0
    ja ga maar lekker klagen, schiet je geen ruk mee op en mischien vertraagd het de boel alleen nogmaar meer, hou je gemak, tkomt allemaal wel goed......

7. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    als ze een deadline stellen moeten ze zich eraan houden:mad:

8. supershiva

supershiva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier ook, zelfde probleem als Flood, ik had gisteren ook met MS gebeld om te vragen waar mijn pakket blijft omdat ik het de 26e al op had gestuurd en ik her en der op forums lees van mensen die hun rewardpack al hebben gehad en het gewoon pas veel later dan mij hadden aangevraagd.

Ze zei dat mijn aanvraag verwerkt werd "as we speek" dus ik zeg dat verhaal van hierboven maar ja daar kan ze toch weinig aan veranderen dus, gewoon afwachten maar =( :'-(

Ik ben het trouwens wel met Orgazm eens, als je een deadline stelt dan behoor je je hier aan te houden.

Deel Deze Pagina