Vertrek Graveheart en Darkwing

Discussie in 'Xboxworld.nl : Aankondigingen' gestart door Darkwing, 24 mei 2005.

1. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Beste leden,

Bij deze wil ik jullie mededelen dat Graveheart en ik onze taken neerleggen als administrator.

Jarenlang hebben wij ons met veel plezier ingezet als admin, maar de laatste tijd merkten wij allebei steeds meer dat we minder zin kregen in het hele gebeuren. Veranderingen op het forum, vermindering van de sfeer zijn factoren die daarbij hebben meegespeeld. Onenigheid met een aantal crewleden (ik zal geen namen noemen) vanwege hun houding waardoor wij ons meermalen behoorlijk gedenigreerd voelden hebben ertoe geleid dat wij zo gedemotiveerd zijn geraakt dat het ons niet langer de moeite waard lijkt om nog langer admin te blijven.

We vinden het jammer dat het zo ver heeft moeten komen maar we zijn allebei ook toe aan iets nieuws.

We hebben inmiddels twee zeer geschikte vervangers gevonden. Oud-admin Dioga komt terug als admin. Daarnaast is moderator Orcrist gepromoveerd tot administrator.

We weten zeker dat deze twee het prima zullen doen, en wensen ze heel veel succes.
    Vanaf nu zijn Dioga en Orcrist dus de primaire aanspreekpersonen op het forum.

Bij deze willen we iedereen waarmee we de afgelopen jaren met plezier mee samen hebben gewerkt bedanken en succes wensen voor de toekomst.

Uiteraard zullen we nog regelmatig op het forum te vinden zijn.

N.B. Ons vertrek staat volledig los van het vertrek van Mike.

Deel Deze Pagina