1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Vertrek] Mike verlaat Xboxworld

Discussie in 'Xboxworld.nl : Aankondigingen' gestart door Mike, 19 mei 2005.

  1. Mike

    Mike CuraƧao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Hallo allemaal,

    Zoals de titel al vermeldt, hou ik het definitief voor gezien bij Xboxworld. Eind 2002 begon ik bij Xboxworld als moderator, maar begin 2003 behoorde ik al tot de redactiecrew van de site. Vorig jaar was ik er even een half jaartje tussenuit wegens persoonlijke omstandigheden, maar ik keerde wel terug.

    De reden waarom ik stop heeft vooral te maken met mijn dalende interesse in gaming en Xbox. Ik ben te druk bezig met andere dingen. Zo ga ik onder andere dit najaar voor een half jaar naar Curacao voor stage en daar kijk ik ontzettend naar uit. Wat ik ga doen als ik terugkom weet ik nog niet, maar Xboxworld zal voortaan zonder mij verder gaan.

    Ik bedank op de eerste plaats natuurlijk jullie voor de steun in Xboxworld, maar ook de huidige crew die ik nu achterlaat. Met hen heb ik vele jaren mogen samenwerken en ik zal ze zeker missen.

    Bedankt iedereen, wie weet waar we elkaar nog eens tegen zullen komen. Uiteraard surf ik Xboxworld nog wel eens langs om van me te laten horen!

    Over een paar dagen, na de E3 drukte, verlaat ik definitief de site. De huidige redactie bestaat vanaf dan uit: Mirik, Jordi, Erwin, Gerben en Marius.
     
  2. Bartho

    Bartho XBW Security

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    Een beetje late reactie van mij ,sorry daarvoor. Maar komje nog wel helpe bij alle evenementen metje broertje want we hebbenje daar wel hard nodig.

    Je was 1 van de belanrijke mense op de evenementen.
    Nou ik zalje missen Buddy noiot meer die warme knuffel vanje nooit meer die zachte lippen om mijn mond,Jonge ik kanje niet missen.

    maarja tot ziens dan maar wat moet dat moet.
     

Deel Deze Pagina