Vertrek van Wouter en Mike

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Blaauw, 18 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Aangezien wij als members niet kunnen posten in het aankondigingen forum wil ik hier toch iets neerzetten met betrekking tot het vertrek van Mike en Wouter.

Ik denk dat het erg zonde is dat jullie vertrekken daar jullie altijd voor erg leuke en goed leesbare reviews zorgden. Jullie zijn beide al in een zeer vroeg stadium bij deze site betrokken geweest en hebben toch jullie steentje bijgedragen aan het grootse succes.

Misschien willen jullie nog met een statement komen of de reden van jullie vertrek, waardoor het voor de members ook helder is waarom we deze twee goede gasten moeten missen.

Verder wens ik jullie veel goeds toe en hoop dat jullie hier nog wel veelvuldig blijven posten. Zodat Wouter's megarecord posts niet door iemand verbroken wordt :)

2. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk, als ze spannen gaan telaten, anders voorlopig nog niet

*snik, snik*
    't beste verder he en w zien jullie nog wel op 't forum als gewone members

3. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja waarom eigenlijk ???
    Vind het wel jammer, vond de dingen die ze schreven altijd wel goed. houd dit nu in dat er nog minder revieuws komen enz ?
    of worden die plaatsen vervangen ?

4. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Ons vertrek houdt in dat anderen ons werk moeten overnemen, er moeten dus meer reviews door één persoon geschreven worden in een kortere tijd. Wellicht dat er in de toekomst nieuwe redactieleden aangetrokken worden, op dit moment bestaat de crew uit Mirik, Jordi, Erwin, Gerben en Marius.

Ik denk dat niemand echt gebaat is bij de exacte reden van ons vertrek, maar het komt erop neer dat Wouter en ik ons niet meer konden vinden in wat er binnen XBW speelde. Onderlinge frustraties staken de kop op, waardoor wij ons niet meer konden motiveren om te schrijven.

Wouter heeft eerder al aangegeven ook te willen stoppen met moderaten, waarschijnlijk volg ik dat pad ook. Dat betekent dat wij, net als jullie, XBW van een andere kant gaan bekijken, de kant van de XBW community! :)

5. Paceydre

Paceydre !nsane in da brain

Leuk Bevonden:
    1
    @Mike en Wouter: Hebben jullie al plannen voor in de toekomst?

6. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Ik geniet even van de rust, maar blijf zeker niet stilzitten. Ik hou mijn oren en ogen open, mocht ik ergens een interessant project treffen dan zal ik zeker niet schromen opnieuw in mijn virtuele pen te klimmen. :)

Van Wouter's plannen ben ik nog niet goed op de hoogte, maar hij komt ongetwijfeld straks zelf nog langs. ;)

7. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Ja als je er geen trek meer in hebt dan houdt het op natuurlijk. Ik vraag me alleen inderdaad af of minder crew ten goede komt van de members. Dit is een van de weinige sites waar je een duidelijk gestructureerde review kan vinden.

8. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    idd, heb van het begin af aan met plezier jullie reviews en posts gelezen.

9. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Erg jammer dat jullie weggaan :confused: K zal jullie misse

10. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Vind het eigenlijk echt klote, kom hier toch best wel lang. En nooit gedacht dat een Nederlandse site de beste xboxsite zou worden.

Goede revieuws, forum, redelijk snel met nieuws.

Hopen dat de kwaliteit gewaarborgd blijft.

Vroeg me trouwens wel af waar jullie de tijd vandaan haalden, soms denk ik bij me eigen al ik zit meer op xbw te checken naar nieuwtjes enz. dan te xboxen :)

11. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Mike, je hebt het over strubbelingen. Ik heb wel zo mijn vermoedens waar deze vandaan komen en ik hoop wel dat de personen die deze strubbelingen veroorzaken, beseffen dat met het verlies van 2 zeer goede krachten zij het nu dubbel en dwars waar moeten maken dat zij het wel goed kunnen.

Jeetje wat een lange zin, maar wat ik bedoel is dat ik niet hoop dat de "slechte" nu blijven zitten en de "goeden" jammer genoeg vertrekken. De tijd zal het leren.

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Tja, het is jammer dat Wouter en Mike weggaan bij xbw... maar de show must go on. Wie weet komen we Wouter en Mike elders nog een keer tegen. Ik wens xbw, Wouter en Mike veel suc6 .... maar ik denk dat ze hier nog wel een tijdje blijven rondlopen ... Ik ben immers ook nog steeds verslaafd ;)

Ook al ben ik nu elders vaker te vinden

13. (---Cono---)

(---Cono---) XBW nOOb

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer WouteR,
    Bij wie moet ik nou die spellen vandaan halen :)

Groeten

14. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind 't jammer dat jullie weggaan. Jullie hebben voor een groot deel dit forum beheert. Veel plezier met wat jullie wel/niet gaan doen...

15. Athion

Athion REALM OF XBOX

Leuk Bevonden:
    0
    FUCKED UP> naja gelukkig is er live

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Schrijven blijf ik leuk vinden, daar ga ik dan ongetwijfeld ook nog wel mee door. Waar, dat weet ik nog niet. Ik wil daar nog niet al te actief mee bezig zijn eigenlijk, eerst moet ik nog het een en ander voor XBW af maken namelijk :)

17. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    namelijk........

18. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    riefjoews :)

19. Atmaxar

Atmaxar Banned

Leuk Bevonden:
    2
    V 3 haha

20. Witkees

Witkees Dutch Ghost for LIVE

Leuk Bevonden:
    1
    Hoi Jongens,

Ik de afgelopen perioden heb ik veel stukjes van jullie mogen lezen, commentaren zien geven en ook leuke aanvullingen en annecdotes en ook via LIVE menig spelletje tegen en met elkaar gespeeld. Mijn mening zal door dit alles (?) niet meer veranderen.

Allebei bedankt voor de inzet die jullie hebben getoond en om het voor ons als Xbox liefhebber zo aangenaam mogelijk te maken !

Hopelijk is dit niet het laatste bericht/spel, wat we met elkaar wisselen/spelen !!

Altijd bereid tot een wederdienst,

Adriaan alias Witkees/Sir White nl

_O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina