Hallo Gasten, Ik heb zojuist de nieuwe GO!ZILLA gedownd maar wat is dat een kl*te programma, vol fouten en zeer ongemakkelijk (helaas heb ik de oude versie niet meer). Wie heeft er voor mij een goede vervanging of weet een plaats waar ik een oude versie kan downen?? Danku
Sorry ik was niet helemaal wakker hehe, Maar iig Ik gebruik zelf altijd download accelerator plus, maar ook flashget is vrij handig allemaal te vinden op www.download.com
Go!Zilla is idd zwaar kut. Ik heb het ook een keer gedownload, en toen heb ik 't weggemietert emt wat geklooi. Maar als ik nu op de rechtermuisknop druk staat er nog steeds ''download with Go!Zilla'', maar het heeft geen effect als je erop drukt. Wee iemand hoe je dit weg krijgt?
maar als je download accelerator gebruikt boost het echt je downloadsnelheid of alleen maar 5 kb ofsow. ik heb ook gehoort dat je het programma eenmaal geistalleerd hebt niet meer kan verwijderen
Ik heb nog nooit een programma meegemaakt wat echt "boost". Ze laten wel altijd een hogere snelheid zien maar vaak duurt 't net zo lang om iets te downloaden. Het mooie van Download Accelerator Plus (DAP) is dat ie alle mogelijke "lijnen" zoekt waar ie kan downloaden, zo loopt 't nooit vast en draait 't altijd full speed, het gaat dus niet sneller maar altijd op volle snelheid. Verder onthoud ie je downloads als je perongeluk DAP afsluit, of je pc aflsuit ofzo.. En kan je later gewoon verder gaan. Owh, en je kan 'm gewoon verwijderen ... Nooit geen problemen mee gehad
Nee, nog nooit meegemaakt.. Wel mag je ervoor betalen als je wil, dan gaat de reclame bovenin 't venster weg, zelf had ik daar nooit last van.