Vervanging van memory-kaart

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door eduard, 3 apr 2003.

1. eduard

eduard No Comment Necessary

Leuk Bevonden:
    0
    Zag ik net:

http://www.gamegizmo.com/products.php?sysID=10&catID=4&pID=1250

Een kabeltje ter vervanging van het kabeltje dat in je XBox gaat, vanaf je controller-cord. Er zit een USB aansluiting aan, waar je dan bijv. een IOMega zipdrive aan kan hangen... op zich wel grappig...

Als het nou ook nog mogelijk zou zijn om drivers voor m'n PC MoMo racestuurtje op de XBox te laden, zodat ik die met RSC kon gebruiken, dan zou het helemaal tof zijn...

2. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik vind die memory kaartjes ook best maar ze wegen wel minder das wel relaxt

3. Darko

Darko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat heeft dit dan met Memory card te maken??

4. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    kan je die ook hier in nederland halen? want dan zou je dat nieuwe linux trucje kunnen proberen

5. eduard

eduard No Comment Necessary

Leuk Bevonden:
    0
    Darko> heel simpel. Stel dat je al een zip-drive thuis hebt liggen, dan kan je die + zipdisks gebruiken om je backups naar op te slaan. Hoef je geen aparte memory-cards meer te kopen...

Niet dat ik het ga gebruiken, maar het zou wel kunnen...

ICE> Wat is "dat nieuwe trucje"???

6. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Ja, maar volgens mij laad linux alleen en krijg je voor de rest een zwart scherm omdat de videooutput nog niet supported is. Dus je hebt er weinig aan en wat wil je met linux op een xbox bereiken??

7. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    niks het gaat er niet om dat je het gebruikt het gaat er om dat het kan (denkt aan een soort freeloader voor xbox)

Deel Deze Pagina