hallo allemaal, k weet dat heel veel van julllie graag een vervolg op morrowind willen. maar wat moet er dan beter? ik wil in ieder geval: -VEEEEEL meer liedjes in de soundtrack!!!!! aaargh ik word ZIEK van dat audiovisuele vuil wat ik steeds aan moet horen. -Meer het gevoel niet alleen op de wereld te zijn. de services worden alleen door jou gebruikt,misschien is het grappig als er soms een kleine rij bij de silt strider staat. en nog iets, mensen blijven waar ze geplaatst zijn, het is bijvoorbeeld ook leuk dat mensen 's avonds naar hun huizen gaan en dat ze 's middags door de stad lopen (of dat ze in hun tuin zitten te relaxen hey! daar hebben we nog wat: tuinen) -beter combat systeem + animaties
verdere line of sight (kan de xbox best aan) en de mensen moeten 'leven'; in Morrowind is het zo dat je bijvoorbeeld met de struikrovers moet praten om 'overvallen' te worden ipv dat ze op je afstormen.... zo mag de wereld ook wel iets levendiger... (en misschien een MMORPG op Live!)
geen MMORPG plz! daar zijn er al genoeg van. Is al gezegd, maar morrowind is nu echt een dode wereld en dat zou echt moeten veranderen. Lijkt me wel leuk dat als je een eigen huisje hebt je die ook op slot moet doen en dat als je dat niet doet er dingen uit gejat kunnen worden. En misschien zelfs wel als de deur wel op slot zit.
De laadtijden moeten beduidend korter! En zoals hier al een paar keer gezecht wordt de wereld kan wel wat levendiger. Ik zie ook graag nog wat middeleeuwse voertuigen in de game terug, denk hierbij aan een paard ofzo..
het moet een vloeiende beweging worden want bij mij haperd hij bij hele drukke gebieden ook vind ik dat ze wat menselijker mogen lopen want ze lopen ofdat ze moeten schijten.
Behalve de hierboven al genoemde dingen zou het wel handig zijn als er tijdens de gevechten een soort van schade-meter zou zijn zodat je tenminste ziet wat voor schade je een vijand toebrengt. Zeker als je nog maar net begonnen bent met het spel lijkt mij dit handig. Bij de PC versie hebben ze dit via een patch overigens al toegepast.
Ben het met alles wat er gezegd wordt eens, vooral dat van die voertuigen lijkt me vet. Dat je een paard kunt kopen (of nog beter een eigen silt strider) en dan zelf overal naar toe kunt rijden/vliegen. Als er een nieuw deel komt ga ik die zeker blind kopen. Had ik dat ook maar bij morrowind gedaan, heb lang gewacht omdat er veel meningen waren en ik erg twijfelde. Is er al iets bekend over een vervolg?
Ze moeten van de grond af aan voor de xbox ontwikkelen. Ik word soms echt schijtziek van die framedrops.
Die Remy-feel mag wel wat minder van mij. Ook maakt het (bij morrowind) voor de gameplay erg weinig uit of je nou nevarine bent of niet.
Idd, wat jullie allemaal zeggen, dan zou het de ULTIEME rpg zijn. Ow ja, voertuigen mogen ook wel (kameel ofzo) en een hulpje.
Ben met zo'n beetje alles eens wat nu gezegt is, maar wat niemand zegt is minder tekst. Ik lees bijna altijd alles wel (zeker als het om een opdr8 gaat anders mis je waarschijnlijk iets belangrijks) maar het kan allemaal wel korter. Levendiger zou idd zeer koel zijn, wat ik echt miste in het spel (zo'n beetje als enige) is dat als je house father bent je geen opdrachten aan andere mense van je house kunt geven. Zou best vet zijn, dat je ze bijv. dingen kunt laten jatten of mense doden
het nieuwe deel zal trouwens nog wel ff op zich laten wachten, want deel 1 kwam in '94, deel 2 in '96 en deel 3 pas in '02 dus deel 4 zal niet eerder dan '04 komen en ik denk zelfs later doordat de PC versie allerlij uitbrijdingssetten heeft. Verder lijkt mij zo'n voertuig echt fantastisch.
komt die lange tijd tussen deel 2 en 3 ook niet omdat deel 2 niet zo'n geweldig succes was? bij deel 4 zal het dus wel wat korter duren aangezien morrowind een behoorlijk goed verkocht is dacht ik zo.
ik vind dat je aan bendevorming moet kunnen doen vb: je koopt 5 kerels om en die volgen je dan overal of huurmoordenaars inhuren en als je mensen die je vermoord hebt hun kleren steelt moet je ook ondergoed kunnen stelen verder ben ik het eens met alles wat gezegd werd