Nee er zijn geen geruchten over een eventueel vervolg maar dit is zon topgame, dat zou Bizarre creations toch wel moeten overwegen, maar dat is listig, want je kan niet hetzelfde concept houden, dat is te saai, en er zijn niet veel andere autos die je kan gaan kiezen voor dat spel. Je zou er een echte straatracer van kunnen bouwen misschien, dus dat je kudos krijgt, endaar je autos mee kan uprgaden enzo Lijkt mij wel vet, en dan weer een extra stad erbij (Amsterdam? ) Iemand nog leuke ideeeeen
Een vervolg op zo'n spel?! Dat kan alleen maar een hemelse game zijn ik heb trouwens wel wat nieuws gelezen over een nieuwe game van Bizarre Creations, wel een ander team als dat van PGR maarja, dat als codename Smokescreen heeft en zal volgens die site nog dit jaar aankomen op next-gen consoles...maar ik heb niet het gevoel dat dit een nieuwe topper wordt... check hier voor wat meer info...niet veel On-topic: Mij lijkt online wel cool voor een volgende versie en meer wagens, ik heb er geen probleem, maar een hoop kabouters struikelen erover...
Jah, is al tijdje bekend van dat smokescreen, is geenracegame maar toch Het lijkt mij wel leuk als je dus echt alles kan upgraden aan je auto, en dan niet alleen dat het het rijgedrag van de auto beinvloed, maar ook heel stoere lampen of zon neonlamp onder je auto Beetje een verhaal erin..
Beetje Pro Race Driver erin zeker En met die lampen lijkt me wel cool ja... een beetje upgraden met aparte dingen enzo!
gewoon vervolg, waarom kan dat niet? kijk naar Gran Turismo, zijn ze op 3 en 2 was een vervolg op 1. beide psx dacht ik. maar hier nieuwe ideeen: - meer europese steden: parijs, barcelona, amsterdam, Rome etc.. - VEEL MEER SFEER.. dit kan ik beter vind ik in de game. - iets betere graphics, altijd leuk - betere motorgeluiden, zwaarder. - nieuwste wagens of course. misschien ook conceptcars - een TOETER erbij!!! - camview IN de wagen - 1 a 2 nieuwe volwaardige vette spelmode. goed uitgewerkte stunt mode bijv? geinige kleine missies. trafficmode? - betere schademodel - mogelijkheid tot zijwaards op de kop vliegen (of kan dat wel al?) - upgradeble cars inderdaad met ook fun dingen, zoals dus neon, eigen kleur creaties, vlaggetjes mja verder weet ik ff niks.
Ik wil niet veel zeggen maar is PGR niet gewoon een vervolg op MSR. Ze hebben gewoon de graphics verbeterd, een stad erbij gedaan, wat extra auto's, wat tweaks enz. Dus waarom zou een vervolg niet kunnen?
maar dit concept zou te 'saai' zijn.. Ik heb geen zin om voor de 3e keer al die bekende banen door te rijden om een andere auto te krijgen Ik wil meer vettere opties
Juist, kleine fratsjes aan je auto. Heb je uiteindelijk helemaal je eigen ride. Vet groot Xenior op zijkant van wagen Daarmee online gaan!!! Damn, det woet bie de bam!
juistem, dik relaxed spuiten dat ding, spoilertje Stoere claxon, 10dubbele bruluitlaat inclusief nep steek vlam