Verwarring King of Fighters spellen frontpage

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door boo-shem-ee, 31 okt 2004.

1. boo-shem-ee

boo-shem-ee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag net bij de release-lijst op de frontpage King Of Fighters: Maximum Impact staan. Toen ik de game aanklikte zag ik echter dat er iets niet klopt (en sommige mensen in het nieuwsartikel merkten het ook al op). Er worden namelijk 2 KoF spellen door elkaar gehaald. De screenshots, release datum en de informatie in het artikel is namelijk van de KoF 2000/2001 bundel. De titel, het icoontje en de multiplayer behoren echter tot KoF: Maximum Impact.
    Hier een overzichtje van de verschillen.

King of Fighters 2000/2001
    2D, geen Live, budgetprijs, komt in november uit

King of Fighters: Maximum Impact
    3D, er zijn plannen voor Live (is dus nog onzeker), release datum en prijs onbekend

En verder komt er ook nog een tweede bundel.
    King of Fighters 2002/2003
    2D, wel Live, prijs onbekend, release ergens in 2005

Ignition Entertainment (Europese publisher van SNK) heeft nog niet een aparte sectie van de laatste 2 spellen op hun site, maar ze al wel aangekondigd.
    Hopelijk kunnen jullie dit foutje corrigeren en verwarring bij andere bezoekers voorkomen :)

2. ghoulio

ghoulio AmsterdaM

Leuk Bevonden:
    0
    dat heb je goed gezien

maar om er een thread voor te openen :{

3. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook gewoon een mailtje sturen naar de redactie.

4. boo-shem-ee

boo-shem-ee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja, in de FAQ staat "Xboxworld.nl : Suggesties, problemen, opmerkingen - Heb je vragen over het forum? Problemen? Opmerkingen over het gedrag van moderators of bepaalde content op de website zelf? Vragen over Pre-Order actie's? Dit is waar je zijn moet!" dus daarom zet ik het maar hier neer. Maar als er geen reactie komt zal ik inderdaad een mailtje sturen :)

5. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Je hebt gelijk, het is King of Fighters 2000/2001

Aangepast. :)

6. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
    De thread is goed geplaatst en zeker niet verkeerd.

Deel Deze Pagina