Verwijderen van offtopic gelame

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Biscuitje, 29 apr 2003.

1. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ik snap het niet hè, mods zijn niet zo blij met offtopic gelul. En dan krijg je zo'n pissige post van waarschuwingen enzovoorts. Das ok! Maar dan laten ze het offtopic gelul staan. Hierdoor is het onderwerp verloren gegaan, en is er een nieuwe discussie ontstaan. Dus door die posts te laten staan lok je eigenlijk meer offtopic posts uit. Ofniet?

Dus waarom naast een waarschuwing geven niet meteen de offtopics verwijderen?

2. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Mischien zodat newbie's kunnen zien hoe het dus niet moet? Ik heb ze zoiezo nog nooit een post zien verwijderen. Mischien kan dan niet.

3. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    oohhh|:- |:-
    als ze hem verwijderen, kun je het toch ook niet zien.
    Waarschuwen is toch beter, anders volgen misverstanden.

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dat kan wel, maar lokt alleen maar meer reactie's uit als 'Heeuj waaro iz mun post geblevuh?' of zeik-reactie's richting moderators. We moeten daar idd nog iets passends voor verzinnen, jullie een idee?

5. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ok, daar heb je gelijk in. Misschien onder die waarschuwingspost zetten dat je ze hebt verwijdert, simpel toch:p

6. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    Pmmetje: je post is verwijdert, met vervolgens de orginele post+ onderbouwing van de mod?

7. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm zit iets in ja. Maar hoever moet het dan gaan, ik bedoel gescheld laten ze ook vaak staan dus wat is er dan nog over??

8. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    pablows eerste post: zeker kan dat, hele threads ook! Tijdje geleden kwam een of ander jochie met minderwaardigheidscomplex een racistische thread opende.

@thread starter: dan zijn ze echt lang bezig en een beetje fun moet kunnen he.

edit: op moment van schrijven had alleen pablow gereageerd

Laatst bewerkt: 29 apr 2003
  9. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb het over serieuze gevallen waarin het hele onderwerp wordt vergeten en maar wordt doorgetimmert op dikke bullshit.

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Zoals? Ik vind het altijd een beetje scheef als er wordt gesproken over gevallen die helemaal niet voorkomen.. Dan moet je hier niet gaan zeuren over dat soort vage fictieve shit maar dat direct melden bij een moderator :)

11. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me toch simpel, maar is zeker niet te scripten (?)
    Verwijderen van post->automatisch PM met daarin de post en 'indien bezwaar:reply'. simpel toch?

12. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ja fak, tegen WouteR valt echt niks te beginnen. Laat maar, zet er maar een slot op :p

(edit: lol, deze kan dus verwijdert worden8) )
    edit2: waarom telt dit niet mee voor m'n posts, dan zat ik allang op green mile:p
    edit3: edit2 was een typisch nutteloos iets
    edit4: 3-dubbele reden om deze post te verwijderen
    edit5: owja, daar mocht je niet om vragen
    edit6: edit5 was nutteloos aangezien een mod dat ook wel op had kunnen merken

Het voorbeeld hierboven concreet genoeg?

Laatst bewerkt: 29 apr 2003
  13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    t'Is geen aanval oid maar we kunnen wel blijven zeggen dat we liever en consistenter gaan optreden maar het beste zijn gewoon een aantal gevallen uit de praktijk erbij pakken en zoeken naar een oplossing. Dáár leren we van :)

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik zat meer te denken aan iets als;

Reactie's van $username, $username en $username verwijderd vanwege ##########

Bezwaar graag aantekenen in dit forum, niet in dit topic zelf.

15. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    :confused: in een topic of via PM. maar hierbij moeten de mods dus wel steeds aangeven waarom, dat neemt wel tijd in beslag als je serieus gaat lopen deleten

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    In een topic.

Stel; De reactie's hierboven van Biscuitje, WouteR en T-Box zijn off-topic of bitchen op iets 'verkeerds', dan verwijdert de mod die reactie's en p;aatst bv;

Off-Topic reactie's van Biscuitje, WouteR en T-Box verwijdert.

Sim-pel. Ik weet alleen niet in hoeverre modjes zin hebben in dat soort dingen :D

17. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    Er staat wel aantekenen, maar dan heb je ook kans dat sommige mensen er een hele herrie om zitten te maken, (welliswaar in dat :confused: forum :confused: ) omdat ze er niet mee eens zijn.

18. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Die link refereert naar het website problemen/opmerkingen forum. Kweenie maar als je er dan nog over gaat zeuren hier ben je vaak wel heel dom ;)

19. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    dat zei ik. Kan niet gewoon automatisch iets worden geprogrammeerd? (me is noob programmeur)
    En een topic is ook zo'n schandpaal.

20. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Kan maar is beetje onzin om tijd in te steken

Deel Deze Pagina