Sorry,sorry.Ik denk dat hierover al talloze mailtjes bestaan maar het is dringend.Ik ben van plan om een spel mee iemand te ruilen.Maar de vraag is hoe verzend je het?Hoe gaat da in zijn werk?En hoe lang duurt het?Het is dringend dus please zo snel mogelijk reageren.
Geruild met tistochwa en Quintus. Je hebt toch al geruild? Als je die gewoon opgehaald hebt vind ik je sig. misleidend.
Masterape : Waarom plaats je dit in Xbox Games Chat? Ik geef pas een serieus antwoord op je vraag alsik bovenstaande vraag beantwoord heb gekregen Wil nu wel eens de gedachte weten achter in het verkeerde forum posten.
Pardon,ik wist niet echt waar ik hem moest plaatsen dus.Ik denk dat ie in offtopic moest ofzo of nie.
Ooh,maar ik heb toch geruild of nie soms dan is het toch niet misleidend.Maar ff terug op het onderwerp a.u.b want ik heb nog steeds geen antwoord
Het is misleidend omdat je vraagt hoe het moet terwijl in je signature staat dat je het al gedaan hebt
Is wel beetje misleidend hoor...maar ik zal je wel antwoord geven. Ik ruil alleen met personen die een fijne attitude hebben/lang member van het forum/een oudere gamer/enz. Beetje research in het klein dus. Als ik iets verkoop moet het eerst gestort worden, als ik iets koop, betaal ik eerst. Tenzij die persoon net lid is of minder betrouwbaar overkomt. Gaat tot nog toe goed. Graag gedaan.
Juist. Bij mij 1x mis gegaan goddamnit, wasniet met iemand van hier, 25 pleuro gestort en niks gezien. Ik mailen, "eh ja eh je wordt hier nog over gebelt". Grrr heb zn adres etc wel dus als ik ooit nog eens over een auto beschik rijd ik ff naar denhelder.. :{
Nou heb je nog geen antwoord gegeven*lol* De vraag is hoe verzend je een spel per post dus?Hoe dit in zijn werk gaat.En hoe lang het duurt?
Daarom is dit dus mijn topic ik heb het nog nooit gedaan.Alleen dat hij het kwam brengen en dat ik het kwam brengen.En het is een goeie deal zijn CFS tegen mijn RSCMaar ik ken hem net via marktplaats.
Gewoon in een envelop pleuren(ik doe altijd met van die bubbeltjes), 2 postzegels van 39 cent (TPG zegt dat je er 3 of 4 op moet doen, 2 werkt ook ) en klaar, na 1 a 2 dagen is het er
Nou en kun je die bubbeltjes bij het post kantoor krijgen en de envelop.En doen ze daar kijken wat er aan postzegels op moet.En sorry ik heb met tischtochwa geruild:Ik ben naar hem geweest,ik heb met quintus RSC ontvangen door hem gepost,en ik heb met ook iemand van marktplaats mijn stuurtje gekocht,en die kwam hij brengen helemaal uit Utrecht.
Die enveloppen kan je bij postkantoor kopen, ook bij kantoorhandels (boekwinkels etc). Postzegels moet je er gewoon zelf op doen en dan in zo'n rode bak gooien
Zitten die bubbels erbij en hoe duur is zon envelop en die postzegels kun je zeker ook daar kopen of nie?En hun wegen hoeveel er op moet aan postzegels?
Damn bitch, mot je ook nog weten hoeveel bubbels er dan wel nie inzitten, hoeveel lucht die 'bewaren', hoeveel druk ze kunnen weerstaan en of ze je hamster niet doodbijten?