Ik heb een vraagje. Wat kan je het beste doen tegen personen die jouw threads in x-bazar verpesten. Deze zogenaamde persoon loopt hele tijd te zieken met lozen kreten. Ik zal zijn naam maar nog even niet noemen maar het begint mij de strot uit hangen. Ik heb deze persoon ook vriendelijk verzocht via een PM om op te houden met zijn vervelend gedrag maar hij/zij wil maar niet luisteren en gaat steeds maar door. Wat kan je beste er aan doen reageren of juist niet ??
Onder iedere post staat "Meld dit bericht bij Moderater" klik daarop en een moderater gaat er naar kijken.
Aangeven bij een moderator. "Meld dit bericht bij een Moderator". We komen je dan te hulp of stuur de Xbazar mods een PMmetje ofzo.
Kunnen mods die posts dan verwijderen, want meestal wordt dat niet gedaan, maar dan is het forum wel stukken schoner..
Als jullie ons een PM sturen, met een link naar de topic, dan checken wij het uit en komt alles goed. *)
Je valt gewoon op met je vetschuin gedrukte naam en ideereen denkt nog steeds dat jij de MAN van het forum bent ... terwijl dit juist DwD en Dioga zijn .... Wat betreft het verzieken van threads ... jeb mods waarschuwen ... is de beste oplossing
Oké, ik zag dat Fardo even wat ***censuur*** had aangebracht. Met mijn goedkeuring. Het ”probleem” is opgelost.
No problem .. Mocht het probleem zich weer voordoen .. dan horen we het graag ... zoals prikkie zei ..."het lag aan het weer" ... en al met al was het een hoop onduidelijkheid ... dus beide veel prlezier hier