Mij leek het eens leuk om te weten wat voor namen jullie allemaal bedacht hebben om straks online te gaan. Je hoeft natuurlijk niet de naam te vertellen die je straks echt gaat gebruiken (als je denkt dat iemand um inpikt) . Ik heb zelf nogal moeite om leuke namen te vetzinnen misschien weten jullie wat??? Ik hoop dat jullie hier veel originele namen posten. Alleen zeg er ffies duidelijk bij als je die naam zelf wil gebruiken anders ontstaan er natuurlijk lullige situties op 14 maart!!!
Gewoon The Answer en als dat niet lukt, patat. Maar ik heb geen CC dus ik zal X-Live waarschijnlijk niet kunnen gebruiken.
Mercilles arrow Bonefragger Sabresatan maar ik zoek naar niks anders dan een oplossing om online te kunnen gaan(man als je is wist hoeveel ik die CC haat )
Gewoon LaZZ, die was nog vrij..... Ik haal 14 maart sowieso Xbox Live, ff kijken wat het wordt emt die XBW actie en hoe die betaling enz. gaat, is opzich ook wel handig, weet ik zeker dat ik het heb iig.
ikkanniksbedenken word nie zo veel gebruikt bij hotmail was hij ook nog vrij edti maar die heb ik al op hotmail
ik heb er een paar : Impaler SilverBlade, GoldenBlade enz The Reaper The One The Highlander Mortal Legend Honorless Outlaw Extreme Killer Loser4Life (<-- grapje LOL) als ik nieuwe bedenk zet ik ze op deze forum
Ik wil Evil boy. En als dat niet kan dan doe ik iets van 3viL-BoYj En dan natuurlijk NL erachter Alleen denk ik eerlijk gezegd niet dat iedere nederlander die xbox live gaat kopen dat gaat doen. Moet je eigenlijk een advertentie in Xbm of PU zetten