in SinglePlayer vind ik The Silent Cartographer gewoon owneren, vooral door die veldslag in het begin. In Multiplayer vind ik Sidewinder en BloodGulch leuk, doordat het buiten is en omdat het erg groot is en er geheime gangen zijn.
het lauste level vind ik het eerste level dat je in de sneeuw speelt (k ben de naam kwijt), door die ubergrote gevechten samen met de marines in die grote sneeuw/ijs velden.
Ik vind zelf de leukste levels: Singleplayer (of CO-op) --> Kan niet op de naam komen, maar volges mij is het level 8, Je moet dan alle pullsgenerators vernietigen. Het is super vet om met die Banshees te vliegen, en je hebt er verder ook bijna alle voertuigen en wapens!! Multiplayer --> Damnation, Zit gewoon alles in, close combat, sniping, en als je wilt ook rockets. Echt een machtige map!!
the library... super veel action , moeilijk te halen.. Ik werd er op een gegeven moment helemaaaaal gek van... Maar na 2 of 3 minuten van afkoeling ging ik er weer dik mee verder... OUtz Rocky
pff...wat een moeilijke vraag, ik vind de eerste 5 plus level 8 en 9 allemaal wel leuk... 1Assault on the Control Room : Banshee(jaja, ik wel ) met daglicht, veel verschillende vijanden, grote battles..inside wordt wel saai... 2 Halo : Perfect level met al die dropships, slachtingen onder de marines, gevechten 3 The Truth and Reconciliation+Keyes Die massieve gevechten in en om Covenant cruisers zijn vet! Multiplay -Blood Gulch (alhoewel battle Creek wel lachen is als je met maar drie man ofzo bent)
Singleplayer: The Silent Carthographer en dat sneeuwlevel (ook ik ben de naam kwijt, maar dat heb je als je Halo niet hebt) Multiplayer: Sidewinder (en Blood Gulch is ook wel geinig)
voor de singlepeutax vind ik the library echt supergoed voor de multiplayer vind ik bloodgulch en sidewinder echt ssssieeeeeeekkkkkkk(skate @ gamekings) Echt supertof met een paar vrienden en je kan lekker racen in je warthog of ghost of scorpion.
ohja in singleplayer ownen lvl 6 en 8 (sneeuw, tanks, snipers banshees, wat wil je nog meer) en the het laatste stukje van the maw trapt ook wel konten maar ze zijn natuurlijk allemaal wel stoer.
Single-Player en Co-op: Assault On The Control Room (sneeuwlevel), want alles zit er in: Warthog, Scorpion, Banshee en Ghost, Sniper, Rocket Launcher. Ook vette gevechten. The Truth And The Reconcilation is ook wel goed. Eigenlijk utzelfde level, maar dan andersom. Vooral de gevechten in de Banshees zijn dan vet! Split Screen: Blood Gulch blijft toch wel ownen
The Silent Cartographer, zeker weten. Met die veldslag in het begin. Vet veel vijanden, en crossen in de Warthog .
Single: Truth and Reconciliation, geweldig level omdat ik snipen gewoon cool vind. Multi: Blood Gulch, leuk level met voertuigen die gelukkig niet zo heel erg groot is.
singleplayer : Assault on the control room, grootste singleplayer level ooit ? Multiplayer : Hang 'm high met rockets en 50 kills, w00t hail to halo
Dat 5e sneeuwlevel, Assault on the Control Room volgens mij. Vooral in co-op is die erg goed. Een vriend van mij kan niet met de warthog overweg, dus hij gaat altijd ernaast zitten, of bij de tank En anders pakt 'ie een Ghost. Leukste level die er is, speel deze altijd.