Check deze games, ze rulen echt zwaar en deze zullen de xbox laten rulen! 1.Halo 2.Dead Or Alive 3 3.Jet Set Radio Future 4.Sega GT 2002 5.Transworld Snowboarding 6.Rallysport Challenge 7.Project Ego Wat vinden jullie van deze games? Andere games die ook stoer zijn of nog beter? Zet er ff bij waarom je dat vind dan...
Ja lijken mij ook wel coole games maar ik heb enkel Halo ervan gepreorderd, en dan nog Project Gotham Racing voor het kudos systeem die een heel andere wending heeft aan het race game genre, en dan misschien een beetje raar Transworld Surf, dit is een pure gok, ik was redelijk hooked aan Tony's proskater 2 op pc en het wordt een beetje hiermee vergeleken en een surfgame is toch nog niet veel voorgekomen hé Project Ego volg ik ook al een hele tijd maar die komt pas later en ik vindt de grfx van JSRF heel knap maar is de gameplay dat ook ik denk dat ik die eerst ff rent en dan zien we wel of we die buyen maar ik start met deze drie titels op 14/3 en hoop dat ik geen enkele meer hoef bij te kopen tot ik mijn 3 weekjes vakantie heb in juli of maybe nog een 2-tal voor m'n bday in april we zien wel
ER moet altijd een thps titel bij zitten. *Ik weet het, ik ben verliefd op tony hawk pro skater titels.*
Maar ff to the point Weet iemand hier nog games die supervet zijn en veel potentieel hebben? En wat denken jullie van Gt 2002 daar weet ik niet zo heel veel van namelijk.
Je bent niet alleen, maar naar het schijnt zou hij beter te vergelijken vallen met Gran Turismo dan PGR, ik wacht wel op Pro Race Driver want die ziet er erg goed uit en Sega GT 2002 i don't know misschien eens huren?? en dan beslissen of je hem het kopen waard vind zo zal ik toch te werk gaan denk ik.
jep Ja ik weet wel dat het veel lijkt op GT3 en een garage feature heeft en dat je je auto HELEMAAL in elkaar kan zatten en dat je boven de 150 auto's hebt en dat het grafisch super is maar ik weet nog niet alles, het lijkt me echt een hele vette racegame bij gamespot kan je bv 2 filmpjes zien maar daaruit blijkt dat ie toen nog in de maak was het menu was iniedergeval vet.De replay ook maar de camerastand nog niet echt maar als ik al zie dat dat niet super is zullen ze dat nog wel veranderen. Ik Hoop echt dat ie supervet is, ik heb er alle vertrouwen in en vele Xbox owners moeten er maar ff naaruitkijken denk ik
Wel ik ben nu al veel wijzer geworden door wat jij net bent komen te vertellen ik wist zelfs niet dat je de tuning van je wagen kon doen in gt 2000 ik dacht dat het een gewone race game was, dit veranderd de zaak grondig, ik ga deze titel ook wat nauwer in het oog moeten houden, misschien dat één van de moderators van deze fantastiche site eens wat kan gaan uitzoeken t'is maar een voorstel hoor
HAHA, Ik heb me al 8 maanden verdiept in xbox en ben alle sites afgegaan..... meer dan dit weet ik ook niet van sega GT 2002, wie wel?