[PC] vette pc game?

Discussie in 'Games' gestart door Roerbakmie, 31 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Hi,

Ik ben nu al een tijdje gestopt met het spelen van wolfenstein enemy territory en ben nu eigenlijk op zoek naar een andere online first person shooter voor de pc ik heb css (counterstike source) day of defeat en cod2 al gespeeld en ben daar nu ook wel op uitgekeken..... weet 1 van jullie miss. nog een vet online spel?

Alvast bedankt voor de hulp:) :b:

2. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Voor SP én MP raad ik je F.E.A.R aan. Mits je computer dat toelaat.

Btw, dit is een van de vele opsomtopics die dus ook zometeen gesloten zal worden. Iedereen heeft soms een andere smaak en niet dezelfde als de jouwe. Ik zou zeggen, lees wat magazines, surf naar wat websites en bekijk wat reviews zodat je zelf kan zien wat je precies wilt en leuk lijkt.

3. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    dit is geen opsom topic ik vraag om jullie hulp en daarbij kunnen jullie de voor en nadelen opnoemen van het spel hier hebben andere mensen ook nog wat aan

4. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Dit is een zelfde soort draad als: ''Kameo of Perfect Dark Zero? Welke moet ik kiezen?''

En deze is meer iets van ''Wat moet ik nemen?'' Dus een opsomtopic. ;)

5. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    yup het wordt een opsomtopic idd. Maar sorry ik kan je niet helpen om een goede FPS te vinden voor de PC, speel echt alleen nog maar op me xbox. M'n PC is een "beetje" verouderd.

6. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    nee ik kies niet tussen 2 games jullie zijn vrij mij van alles aan te raden en daarover kunnen we weer discuseren laten we nu maar weer ontopic gaan....

7. Nukeshell

Nukeshell Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Misschien is Quake 4 iets voor jou, wordt volgens mij veel gespeeld in de PC-Gaming wereld...

8. carlito

carlito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weleens aan BF2 gedacht? dat is echt een super vette game online!

9. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    nog meer wolvenstijn ET spelen !!!!!!! :d nooit genoeg gespeeld !

10. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ze hebben echter wel gelijk hoor. Dit is een opsomtopic van het kaliber "ik weet niet wat ik moet kopen", de een roept "Fear!" de ander "Far Cry!". Vroeger stond dit nog vermeld in de [faq]FAQ[/faq], maar deze is een tijdje geleden ingekort tot de echt belangrijke dingen, omdat de meeste mensen de faq nooit bekeken.
    Niemand kan voor jou bepalen wat jij leuker vind en de rest zal het ook niet met elkaar eens worden. Ik kan je hoogstens verwijzen naar www.gamerankings.com en je aanraden wat reviews te lezen, want dit soort topics gaan elke keer dicht. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina