Kent er iemand een vette shooter voor de xbox waar je met multiplayer kan en bots in kan stellen. En weet iemand of dat ook bij GRAW kan?? alvast bedankt jasper
GRAW kan je opzich wel bots in zetten, maar niet 1 of 2. We; direct een groep van 50 man. Iig op de 360 James Bond Agent Under Fire kan je ook bots in zetten maar of dat nou een vette shooter is, is een 2de
Okej jah james bond is een bagger spel vind ik maar die groep bij GRAW dat is dan wel toch zonder xboxlive of niet en GRAW is toch ook op de normale xbox??
Ja als het goed is kan je ook gewoon Offline die bots in zetten, want ze hoeven niet online geladen teworden, ze respawnen toch altijd op dezelfde plek. Graw is ook op de normale.
Wat dacht je van BLACK edit/// Sorry had de begin post niet helemaal gelezen! Nieuw spel: TimeSplitters idd.....
Bedoel je met multiplayer online of splitscreen? Online is counterstrike dan wel goed. James Bond: nightfire die singleplayer ook best aardig is maar splitscreen het leukst. Ook bots zijn in te stellen.
Unreal championship 1 en 2. Het is helemaal gericht op multiplayer (online en offline) en op bots. Nadeel is dus wel dat het geen single player heeft met een verhaal ofzo (ja oke, deel 2 heeft een heel flinterdun verhaaltje)
wat spellen waar bots bij mp kan: -XIII -Timesplitters 3 Future Perfect (en de andere Timesplitters spellen) -UC 1 -UC 2 -James Bond: Agent Under Fire 'niet echt precies, maar toch een beetje': -Operation Flashpoint Elite (eigen missies maken met een doel, je kan zelf aantal vijandige/'vriendelijke' soldaten/tanks/helicopters enz kiezen en ergens neerpoten, en waypoints maken en al dat zo) - CS, offline is tegen bots verder weet ik er zo geen uit mijn hoofd, maar ik zie ook dat ik niet echt veel toevoeg aan wat er al genoemd is. ach, ik hoop dat ik je kon helpen
FarCry Instincts & FarCry Evolution zijn echt top shooters !!! Doom 3 is ook wel aardig . En Call of Duty 2 - Big Red one is ook goed . Het eerste level ziet er niet uit maar daarna word hij beter .
hij heeft het niet over 'gewone' shooters, maar het gaat nu even om de mp: bots of geen bots? volgensm ij hebben die spellen dat niet echt