DIT IS KALE, NIET CYBERLAUI Dit lijkt me echt een vette controller... Voor maar $ 29.99. De prijs ligt in de buurt van de de originele controller.... en nou maar hopen dat ie ook in Nederland komt.. http://www.xbox.com/system/vortex controller.htm?cs_catalog=cat-us
die van logitech ziet er idd ook wel strak uit maar deze kan van mij ook de schoonheidsprijs krijgen! maar ja, belangrijk is hoe hij speelt....
de xbox is groen hoor hou em maar een keer in het zonlicht.... net als de controllers die zijn ook groen.... het ziet er zwart uit... maar het is toch echt groen....
De xbox is inderdaad groen, wel een enorm donkere tint groen, maar ja, groen = groen. Vind de controller er wel strak uitzien, maar zou hem niet aanschaffen. Koop namelijk geen controller om zijn uiterlijk, maar om hoe fijn hij speelt, hoe hij in de hand ligt, kun je er snel mee reageren, zitten de knoppen of fijne, makkelijke plekken enz. enz. Deze controller komt dus niet in mijn collectie
er staat dat je hem in drie veschillende kleren schema's kan krijgen... zal ook wel helemaal donkergroen zijn
wille jullie zeggen dat dit pas de eerste keer is dat jullie hem zien>? ik heb hem al gezien toen xdoos net uit was...