VGA Box van Futuremax

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door jvalks, 11 jul 2002.

1. jvalks

jvalks Find the bird!

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo!

Heeft iemand ervaring met de VGA Box die ze bij Futuremax verkopen (€59) ??

Grtz!!

2. Phobos

Phobos Secret lurker

Leuk Bevonden:
    0
    Stelt niet echt veel voor. Het is geen echte VGA-Box maar een line-doubler. Voor een echte box kijk eens op http://www.digital-x.de/onlineshop/shop.htm het kost wel wat maar dan heb je wel de beste beeldkwaliteit. Het enige probleem met alle 3rd party VGA-Boxen is dat ze het dashboard van de X-Box niet kunnen weergeven. Volgens sommige sites is Microsoft zelf iets aan het maken maar er is nog geen bevestiging.

Zelf wacht ik op die van Micrsoft, ook omdat er op dit moment nog maar een titel is die het echt ondersteund (en er mooier uitziet).

3. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

wat is het dashboard van de xbox?

4. xboxwillrule

xboxwillrule it's not easy being green

Leuk Bevonden:
    1
    Het instellingen-menu, dat je krijgt als je de Xbox opstart zonder een cd/dvd in de lade

5. daburnd88

daburnd88 penny for your beer!

Leuk Bevonden:
    0
    hmzz

heeft er eigenlijk al iemand die 480 adapter? en ziet het er goed uit?

6. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

als dat het enigste nadeel is van die vga kabel kan ik daar wel mee leven. misschien dat ik hem ga bestellen.

7. XXXiphos

XXXiphos New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou zeker voor die van Digital gaan dan als ik jou was..daar zijn andere mensen waarvan ik heb gehoord heel erg blij mee...

8. CyberMonkey

CyberMonkey Proud xbox-owner

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar die van redant heeft toch ook wel wat voordelen hé:
    dashboard zichtbaar én je moet niet gaan klooien met kabels en dergelijke want je kunt gemakkelijk switchen tussen het beeld van je pc en het beeld van je xbox.
    Maar ik had ergens gehoord dat het beeld van die redant maar 30 hz was of zo?
    Ik wil geen reteflikkerend beeld :mad:

9. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

ik krijg vandaag die redant binnen.
    vanavond reviewtje voor y'all

10. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    geen muziek kan je dan meer zien en je memory bekkijken,

400ste post!!!:D
    ik wil graag m`n familie bedanken voor de geweldige steun8)

ps. als dit er al staat sorry, maar ik had tevgeel smilies:D

11. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

Dat van die muziek en memory maakt me niet zoveel uit. ik ga die box alleen gebruiken als ik avond en n8dienst heb, want dan zit ik alleen op mn werk. thuis blijf ik gewoon op mn tv spelen

12. CyberMonkey

Leuk Bevonden:
    0
    Ja! :)
    /me wants review!!!
    hoe uitgebreider hoe beter:9

13. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

ik heb em :D en hij is echt flex wat je zei klopt dus allemaal cybermonkey je kan makkelijk switchen tussen je pc en je xbox en hij herkent het dashboard. over een flikkerend beeld hoef je je ook niet druk te maken want daar is totaal geen sprake van. enigste mankementje dat ik heb kunnen ontdekken is dat ie geen 60hz ondersteunt alleen 50hz ...moet ik met PGR dus helemaal from scratch beginnen want die staat op 60hz gesaved :'-( daar is zeker niets aan te doen ofwel??
    nog vragen anders ga ik weer gamen.....click

Laatst bewerkt door een moderator: 16 jul 2002
  14. jvalks

jvalks Find the bird!

Leuk Bevonden:
    0
    Mmm, 50hz, en dat flikkert niet??? How's that possible??

15. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

als je je xbox op 50 hz instelt en je speelt op een gewone tv dan flikkert het toch ook niet

16. jvalks

jvalks Find the bird!

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, het is maar wat je niet flikkeren noemt, ik vind beeld niet flikkeren boven de 75Hz. Maar, het is niet storend op een VGA monitor??

17. CyberMonkey

Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd daar maak ik me ook wat zorgen over. Van een tv zit je veel verder zodat het niet zo opvalt dat het maar 50 hz is. Maar op een pcmonitor heb ik toch liefst minstens 75 hz, eronder flikkert het duidelijk.
    en ik denk dat op 50 hz je na een kwartiertje stekende koppijn hebt en rode oogjes :)

Is dit zo Bloody_Apron?

18. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

Ik heb gisteren iets van 2 uur halo co-op zitten spelen (dus met een half monitor scherm) een half uurtje JSRF, en een half uurtje PGR op een 15 inch scherm en ik heb echt nergens last van gehad.

19. CyberMonkey

Leuk Bevonden:
    0
    woohoo!
    Schijnt wel dat er wat jaggies zijn?

Maar het is waarschijnlijk wel duidelijker en helderder en scherper dan op een tvscherm (zolang je geen breedbeeld van 2000 euro hebt natuurlijk).

20. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

Right again, beetje jaggies maar ziet er nog altijd beter uit dan pc games...
    Als je met je neus tegen het beeld gaat zitten zie je het beeld ook wel een beetje trillen maar in principe heb je daar geen last van.

Deel Deze Pagina