[XOne] via xbconnect en gamespy.. welke verbindingen doen het echt?

Discussie in 'Games' gestart door macouno, 9 sep 2002.

1. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    Simpel... ik ga deze week toch echt proberen via xbconnect of gamespy online te gaan met de xbox.

Maar wat ik denk dat toch wel behulpzaam zou zijn is een lijstje met verbindingen waaraan mensen echt kunnen toetsen of het voor hun zal werken.

Zo heb ik mxstream adsl 512 down 128 up dat zou niet genoeg up zijn voor xbox live... maar werkt het?

Dus als het voor jou werkt of niet... post even met je upload/download. Dan kan iedereen vergelijken.

2. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox Live???
    Jij bedoelt gewoon internetten via Gamespy toch?
    Ok..

Zoals ik het zie moet je met jouw verbinding geen enkel probleem hebben om online te gaan...
    Nu niet en ook niet als Xbox Live er is.....

Zolang je breedband hebt komt alles goed..... :9
    Dus je hoeft nergens bang voor te zijn.... :9 :9

3. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    Yup je hebt gelijk.

xbox via gamespy gaat prima al is het moeilijk games met lage ping te vinden.

xbconnect doet het om mijn puter in 't geheel niet.

4. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel zelf veel via gamespy. Heb thuis kabel 512/128 en is genoeg om mee te spelen, maar niet om een game van meer dan 2 boxen te hosten. Dat hosten is dus eigenlijk altijd een probleem als je met een grote groep online wilt spelen(en met weinig is er niks aan). Gelukkig heeft een maat een 100Mbit verbinding en spelen we regelmatig met een mannetje of 12-13 HALO online(erg gaaf).

5. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    Maar gaat met meerderen tegelijk op jouw box (als je niet host) wel goed dan (via gamespy?)

dat zou wel heel leuk zijn. ;) Probeer ik dit weekend misschien wel even.

6. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb via mijn eigen verbinding nog niet met meer dan 2 gespeeld. Dat ging wel goed.

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik kies persoonlijk voor xboxconnect veel stabieler! Dit komt namelijk omdat hier alleen xbox mensen zitten

Deel Deze Pagina