[Vice City] Gta met een andere naam, maar hetzelfde spel

Discussie in 'Algemeen' gestart door Robbiejan, 22 jul 2003.

  1. Robbiejan

    Robbiejan Devil 6x6

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Er gaan geruchten dat GTA: vice city voor op de PS2 en PC nu ook op de XBOX blijkt te komen met een schuilnaam. Vice City. Het zou allemaal een idee zijn van Rockstar om langs het contract van Sony te lopen. Vice City zou dan nog voor de kerst 2003 in Amerika in de schappen liggen. Ook zullen ze nieuwe dingen erbij toevoegen, zoals je eigen radiostation die je van je Xbox Dashboard haalt. Of dit allemaal waar is, is mij de vraag. als het echt waar is wordt het een leuk eind van het jaar.



    Greets Devil 6x6 _O_
     
    Laatst bewerkt: 27 jul 2003
  2. Snakie

    Snakie Active Member

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    heb ik al eerder iets van gehoord...ergens op dit forum..maar als dat zo is twijfel ik of Vice het kan winnen van de andere...maar is wel goed voor de Xbox verkoop
     
  4. Kevin15

    Kevin15 Xbox lover!!!

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar is Vice City ook geen handelsmerk van Sony of is dat een handelsmerk van Rockstar? Wie kijkt even op de cover van de PC of PS2 versie?
     
  5. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    I.p.v een stomme vice city port zouden ze beter een volledig nieuw spel maken! Hetzelfde concept van vrijheid maar dan met een ander verhaal, andere steden, betere graphics... En xbox only zodat ze de volle kracht van onze beesjes kunnen benutten.
     
  6. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Wees blij dat ween een GTA krijgen.
     
  7. Kevin15

    Kevin15 Xbox lover!!!

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehmmm je hebt niks van mij maar dat is niet zeker hoor...
     
  8. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja da's wel waar maar ik ben die gta-serie al beu gespeeld bij vrienden. En eerlijk gezegd tsn gta 3 en vice city is er niet ZON groot verschil vind ik.
    Na een tijdje begint dat spel ECHT te vervelen!
    En goed racen met zo'n snelle motor lukt niet omdat er stomme fogging is. Het is wel een leuk spel maar ik vind dat het tijd is voor wat nieuws.
    Misschien wordt true crime iets... Maar ik vrees ervoor.
    Ik wacht alleszins op driver 3, ook al is hij niet xbox only denk ik toch dat dit een toppertje gaat worden.
    De handling van die auto's was gewoon super goed. Zeker in driver 1.
     
  9. Robbiejan

    Robbiejan Devil 6x6

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar het is alleen te hopen dat Driver 3 net zo veel vrijheid heeft als de GTA zooi. Maar ik vond Vice City toch beter dan de Drivers. En het word geen geport maar ze brengen hem nieuw uit. Dus ze kunnen wel de kracht van Xbox gebruiken.
     
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Check eens de mainpage
     
  11. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
  12. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    En wanneer zouden ze dat moeten gaan doen dan? Ze zijn al veel te druk bezig met het nieuwste deel voor de PS2 om ook nog eens GTA: Vice City helemaal van begin tot eind opnieuw op te bouwen. En zouden ze dat doen dan halen ze het eind van dit jaar dus echt niet. De graphics worden wat opgepoetst en je krijgt dus misschien een paar extraatjes... big deal. Geef mij dan maar het nieuwste deel op de PS2.
     
    Laatst bewerkt: 22 jul 2003
  13. DA_richard_-

    DA_richard_- Jaaa

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    komt vice city voor 2004 uit of in 2004?
     
  14. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Misschien is het wel leuk voor de mensen die alleen een Xbox hebben. Al lijkt het zo vreemd er zijn mensen die niet een Xbox en een high-end PC of PS2 hebben. :{
     
  15. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Ja ok dat is waar. Maar er wordt nu gewoon weer een hype gecreeerd en dat zou wel eens zwaar kunnen tegenvallen als het om een veredelde poort zou gaan. We zullen het wel zien.
     
  16. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Dat is ook waar, maar als ze gewoon een goede port zonder iets extra's ben ik ook allang tevreden. :cool:
     
  17. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Graphics kunnen alleszins STUKKEN beter want op ps2 vanaf dat je bewoog begon dat beeld precies beetje wazig/doorzichtig te worden. En ook ambetante fogging.
     
  18. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Ook als je er de volle mep moet voor betalen? ;) Ik vind dat ze aan oude ports toch wel een wat gereduceerd prijsje mogen plakken.
     
    Laatst bewerkt: 22 jul 2003
  19. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Alhoewel, ik heb hem dan waarschijnlijk al voor m'n gloednieuwe PC. Nog beter.
     
  20. x-boxter2003

    x-boxter2003 Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    Is dat misschien een oude post?? Want ik heb GTA Vice City al een tijdje op de PC. Leuk spel, maar om daar nu zo een hype rond te maken dat versta ik toch niet hoor! Zo een speciaal spel is het nu ook weer niet hé! Er zijn veel leukere games dan GTA vind ik.
     

Deel Deze Pagina