Video cd

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door xboxuser, 14 jan 2003.

1. xboxuser

xboxuser Weedbox

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het jammer dat de xbox zo goed beveiligd is, niet omdat ik er illegale dingen mee wil doen maar omdat ik gewoon ook zelf gebrande (niet illegale software) Video cds wil kijken. Ook wil ik gewoon zelf gemaakte (dus niet illegale) muziek op de hd zetten kan niet!!! Ja tenzij je een o zo beruchte chip neemt maar daar ben ik niet zo voor. Ik weet dat ms de xbox zo goed beveiligd heeft om illegale praktijken te voorkomen maar toch vind ik het jammer.

jullie mening...?

2. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    een standalone DVD speler speelt wel VCD afspelen......

zet jij je homevideo's op VCD ofzo......

Zelf gemaakte nummers kan je wel op je HDD zetten, de meeste CD-RW slikt de xbox namelijk wel

3. Darko

Darko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sjonge jonge wat denkt je zelf wat je nu zegt LOL

haha ik download een film die convertert ik naar MPG en dan branden naar VCD = 100% illegaal

4. xboxuser

xboxuser Weedbox

Leuk Bevonden:
    0
    ja bijv home video maar ik erger me er gewoon aan dat dat ding legale dingen niet slikt, het zal wel dat ie sommige wel doet maar toch het gaat om het idee. ik snap wel dat de xbox niet kan weten wat legaal en illegaal is dus dat ie alle gebrande shit maar weigerd maar toch, en bovendien de nieuwe versie van de xbxo kan dvd branden is dat niet illegaal ofzo?? lijkt me weird vinden ze straks iets uit waarmee je de xbox cds in met je xbox kan branden lol...:D

5. [-FREEZER-]

[-FREEZER-] Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moest eens weten wat de xbox allemaal kan :)

6. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Bepaalde Xbox-series kunnen wel gebrande cd's lezen, andere niet (zoals de mijne :mad:). Dat komt omdat er verschillende merken dvd-spelers worden gebruikt in de Xbox. Het verschilt ook per merk cd-r's, sommige merken worden wel herkend, andere niet. Zijn wel meerdere threads over, misschien dat je die eens kan bekijken, zit ergens wel een lijstje met ondersteunde cd-r-merken bij.

7. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    De xboxen met een samsung DVD speler slikken wel....

Alleen hebben de demo kasten een samsung DVD rom...

Kweet het niet zeker, maar het schijnt dat de nieuwste xboxen ook een samsung hebben

8. xboxuser

xboxuser Weedbox

Leuk Bevonden:
    0
    Nou lkkre zaakjes heeft een bijv een vriend netzoveel voor zn xbox betaald kan er ur meer mee dan ik |:- 8) baluh!!!

9. Toskai-Mir

Toskai-Mir The tsudachi saver

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gooi dit oude topic toch ff open omdat ik wil weten wat voor merken rewritble cd's de xbox lees, Ik wil namelijk mijn eigen muziek op de xbox spelen, en ik heb alleen maar gedownloade leuke muziek, en niet op een officiele cd, ik heb de philips geprobeerd, maar dan geeft hij aan dat de xbox de cd niet kan herkennen(lezen), het was een 74/650 mb cd,

Enne nog iets, moeten de nummers alleen WAV formaat zijn, of alleen MP3, ik had namelijk 2 soorten muziek formaten op de RW staan.

10. Boeiend

Boeiend Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo denk eens na, de Xbox slikt alleen audio cd's dus geen Wav of Mp3. Dus wat jij probeert werkt zoiezo niet, het gaat alleen om het type cd ik gebruik RW's van Imation.

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    inderdaad het moet een audio cd zijn... de xbox slikt alleen rw andere types niet of nauwlijks... de rest kan je vergeten

Deel Deze Pagina