hey hey, is het mogelijk om met een of ander prog. het geluid te scheiden van video??? Ik heb namelijk de dvd van "the up in smoke tour" maar nu zou ik de muziek op een cd'tje wille branden voor in de auto. Kan iemand me helpe? Ps: dan ook een prog. voor die muziek dan in tracks te delen hé Alvast bedankt
best vet , doe je scarface '' Say hello to my little friend '' en dan naar je mobiel als ringtone doen !! gaaf!
Hou je er trouwens rekening mee dat de muziek van die DVD niet in dezelfde tracks is ingedeeld als wat jij op beeld ziet?
da dacht ik al, daarmee dat ik ook een prog vroeg om die tracks dan te maken. Anders zit ik met 1 track van 2uur zeker?
Nee, sommige pakketten kunnen wel de tracks rippen die aan de chapters zijn gekoppeld van je DVD. Maar wat ik bedoel is dat die DVD iets van 40 chapters heeft maar dat bijvoorbeeld dingen in de kleedkamers of die overval op de liquor store niet specifiek een aparte track zijn maar bij een nummer of iets anders horen. Zit je dus in de auto te luisteren, hoor je ineens Xzibit praten over "My mother would kill me" in dezelfde track als het muzieknummer daarvoor ofzo.
Jaja zo, ma da vind ik nie erg, ik kan die backstage stukjes ook als track indele hé. Is trouwens goed lache die stukjes :d