Hallo, Heeft er iemand ervaring met de NUWAVE video game enhancer? Zie http://www.nuwaveinc.com/vge.asp NuWave Technologies VGE Video Game Enhancer: The Nuwave video game enhancer provides brighter, clearer pictures on all gaming consoles. With a brighter picture, gamers can level the playing field against monsters that jump out of dark corners and do a better job of grabbing power-ups hidden in shadows. The video game enhancer simply connects between any video game console and your TV, so you can set it up in minutes without changing your TV's normal settings. The unit comes with two different video game settings and even works with DVD players.
nee geen ervaring mee. vind dat soort dingen altijd beetje overbodig. had eerst de originele scart in mijn xbox en nu de advanced scart maar merk geen verschil qua beeld (weet ook niet of de advanced beter beeld geeft). maar om nou te zeggen dat je vele verschil merkt tussen scart en s-video, nou nee en als het te donker is zet je de helderheid van je tv toch hoger
Joh, die resolutie van je TV is ook megalaag. Dus wat maakt het uit of je scherpere signalen doorkrijgt als het toch niet weergegeven wordt. Tenzij je op je pc beeldscherm speelt ofzo, dan zou het wel kunnen werken. Maargoed, ik geloof er nooit echt in.
Heb je halo??? moet je hem eens met de orginele scart spelen en dan met de advanced. De kleuren zijn met de advanced veel dieper en mooier
Ik heb ook geen ervaring met zoíets, maar weet wel dat het verschil tussen s video en gewonen video aansluiting door mijn ogen althans niet waar te nemen is
het enige waar ik enige ervaring mee heb is met de s-video kabel: nagenoeg geen verschil met een gewone kabel, hooguit wat lichter beeld.
Er zal heust wel een verschil te zien zijn, maar om daar nou 30 pleuros voor neer te tellen...nou nee! Misschien wel handig als je een plama tv ofzo hebt maar ik met me breedbeeld merk het denk ik niet
Wat voor kabel? Die "NUWAVE video game enhancer" of de Advanced Scart Cable? Die eerste? Mwah, ik betwijfel het... Ik denk dat er meer vga kabels over de toonbank gaan dan dat (kabel om op je computerscherm te spelen). Die tweede? Nou in ieder geval niet veel om beter beeld te krijgen, meer voor het 5.1 geluid, dat ik helaas nog steeds moet missen.