denk ik zoek is ff op die site voor filmpjes, maar krijg de heletijd wit beeld, en er staat alleen tekst en het plaatje linksboven, verder helemaal niks, waar kan dit aan liggen
bij mij doet ie het gewoon hoor? internet explorer 7.1 ofso, de nieuwste heb ik in ieder geval.. mischien ligt het daar aan?
gezien je nu via video.google naar youtube gestuurd word dacht ik, laat ik mn vraag hier maar stellen. Ik kom steeds super vette filmpjes tegen(kan ook niet anders) alleen ik wil die filmpjes opgeslagen hebben op mn pc zodat ik ze ook op mn ipod kan zetten, iemand een idee of dat mogelijk is, zo ja; hoe dan?
Kijk eens op deze site. Hier kun je filmpjes van Youtube downloaden en meteen laten converteren naar een formaat geschikt voor je Ipod. Succes!
Tnks, kwam er alleen achter dat ook videora(programma waar ik normaal mee convert) ook online video's kan downloaden en converten
heb een probleempje, via videora en ook die site die NAC geeft geven allebij aan dat ze de geselecteerde filmpjes van youtube niet kunnen vinden videora gaat aan: File nog found(404) terwijl ik hem wel gewoon hebt kunnen selecteren/kijken(ook in videora zelf) iemand?