video kaart programmeren?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Highlander, 24 mrt 2002.

1. Highlander

Highlander Hete bliksem

Leuk Bevonden:
    33
    FF een vraagje zag net ergens in een topic dat de video kaart geprogrameerd kon worden.

Wat moet ik me daarbij voorstellen.

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    dooe developers lijkt me he :)

3. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hehe wouter wat een opmerking. =(

4. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Yo, ik heb hier iets over gelezen in een engels xboxmagazine, als er nieuwe technieken beschikbaar zijn voor de xbox videokaart, Bijv. verbeterde lichteffecten: dan wordt dat in de spelletjes verwerkt, en aangezien de videokaart programmeerbaar is zal er denk ik een nieuwe driver worden gebruikt, zodat je videokaart het (misschien) ook voor andere spellen kunnen gebruiken(bijv eerdere uitgekomen spellen), maar dit weet ik helaas niet zeker, er zal denk ik in de toekomst wel meer duidelijkheid overkomen.. ;)

5. RelaXXinG

RelaXXinG 98223 posts

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me niet dat als je drivers dus 'geupdate' worden dat je oude spellen niet meer kan spelen :)

dat zullen ze wel uitvoerig testen en als het wel zo is dan is dat een heeeeele grote fout.

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dat staat er helemaal niet :confused:

7. CyberPunk

Leuk Bevonden:
    0
    Hé je moet wel alles lezen, er staat inderdaad niet dat als drivers geupdate worden, dat je je oude spellen niet kunt spelen.. Ik heb nog iets gelezen, als het goed is gaan ze uitbreidingen, verbeteringen voor spellen uitbrengen en die komen op die Demo-Cd's, zou wel vet zijn.. Ze hebben het in Amerka al voor DoA3 gedaan, meer moves, kostuums en nieuwe levels... Ik ben benieuwd...;)

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    nee hoor, die doa3 addon komt pas in juni editie van OXM :)
    maar bedoel je niet dat de XDK wordt geupdate met allemaal technieken die de developers kunnen toepassen in de games..

9. CyberPunk

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat bedoel ik eigenlijk ook wel, maar er was nog wel wat onduidelijkheid over hoe ze het gingen toepassen, en dat van DoA3 daar had je ook gelijk over het moet inderdaad nog uitkomen, maar de europese titels hebben het al in de game zitten... Ik ga eens verder zoeken, over die videokaart... Later!!!¡¡]:-

10. RelaXXinG

RelaXXinG 98223 posts

Leuk Bevonden:
    0
    haha LOL heel dom :)
    ik had het ff niet goed gelezen, kwam door al die gebruikte haakjes :)

Deel Deze Pagina