Hallo mensen, ik heb even advies nodig om een nieuwe videokaart aan te schaffen, ik heb helemaal geen verstand van welk merk er op dit moment goed is ofzo maar het gaat er bij mij om dat hij niet duur is (ïk hoef niet zo n mega ding) maar een goede prijs-kwaliteitsverhouding ik heb momenteel een nvidia 8600 gs (die zat bij de computer) en ik zoek een videokaart die niet te duur is (onder de 100 euro) die wel beter presteert. iemand een idee?
Je kan wel een ATI HD5750 of een Nvidia GTS250 krijgen voor dat geld. Misschien kan je beter een 2e hands kaart kopen: http://tweakers.net/aanbod/search_r...ategoryId=49&woonplaats=&maxPrice=0&x=15&y=12, als je daar zoekt naar kaarten van ongeveer €50 zit je al op dubbele prestaties ten opzichte van een 8600GS Wat zijn de specs van de rest van je PC, en wat voor games speel je ermee?
ff kijken intel quad core q6600 2.4 ghz 2gb Ram ik speel niet veel games maar ik wil wel graag champions online goed draaien en misschien een paar nieuwe fpsjes
Juist Let maar niet op hem Enige belangrijke is dan nog wat voor voeding je hebt, al is een HD5750 wel aardig zuinig dacht ik. Dat is een prima keus lijkt mij
Zou ook nog wat geheugen bij prikken als ik jou was, en idd zoals Lenny-t zegt HD5750 is een zuinige kaart. Hiervoor heb je dus niet speciaal een 650watt voeding nodig, 4/450 zou voldoende moeten zijn