Wie heeft deze (mighty) videokaart en wie heeft er problemen met het 2d beeld? dat er golven over het beeldscherm lopen bijv.
ik heb deze kaart sinds een maand of 4 in bezit. heb er geen enkel probleem mee. weet je ook hoe hoog je de refreshrate heb ingesteld? ik heb de mijne staan op 85 hertz en dat heeft een superstrak beeld. heb wel gemerkt als dit 60 is dat het beeld flikkert. maar golven heb ik niet gezien. of heb je misschien grote speakers naast je scherm staan? kan ook door magnetisme komen dat er strepen komen. of een andere electrisch apperaat wat erop stoort.
heb ook op 85 hertz staan en speakers dicht bij staan niet heb het ook niet altijd die golven maar heel soms maar is soms best wel iri
en de games zien er super strak uit/ Processor Intel Pentium-IV 3060 Moederbord ASUS P4PE800 Deluxe VideoKaart ATI Radeon 9700 pro Hardeshijf Maxtor, 120 gb, 7200 Rpm Brander Plextor Plexwriter Premium (52x32x52) Dvd-Speler Pioneer DVD-106S/116S Diskettestation 3.5 inch diskettestation Soundcard Creative Soundblaster Live 5.1 Geheugen 1024 MB DDR 333 mhz Dvd-Brander Nec Dvd +/- Re-Writer Nd13 Netwerkkaart 100hz Usb-aansluitingen 4 achter / 2 voor Vooraansluitingen Koptelefoon en Microfoon Systeem Behuizing Ultra Silent Case (white) Software MS Windows XP Home Modem E-Tech 56k soft-modem dit is mijn pc
Mooi systeem Ik heb ook zoiets (zie signature). Kan je op je monitor ''Demagnetize'' of ''Degauze'' kiezen? Dan ontlaadt ie het elektronenkanon, en zijn artifacts verholpen. Wat voor monitor gebruik je eigenlijk?
ik heb dezelfde videokaart en hetzelfde probleem, soms met windows als ik heel goed kijk zie ik golvjes. Daarentegen is mijn monitor echt p**p, dus kan ook daaraan liggen. Laatste tijd heb ik hem op 1024 staan met 85hz refreshrate, geen problemen tot nu toe