Hallo jongens, ik ben op zoek naar een nieuwe videokaart, en mijn oog is gevallen op de ATI Radeon 9600. Mijn vraag is nu: Is er veel verschil tussen de SE en de PRO versie? In prijs wel namelijk... En hoe zit het nou met die verschillende fabrikanten? Er is ontzettend veel verschil tussen een Asus en een Club 3D kaart Zijn deze dan niet (praktisch) hetzelfde? Graag antwoord van jullie allesweters
Er zit wel heel veel verschil in die kaarten. De 9600 SE is een uitgeklede versie van de 9600 terwijl de 9600 Pro de eennabeste (beste=XT) kaart uit de 9600 serie is. Het verschil tussen de fabrikanten is niet erg groot meer, het gaat er steeds meer om wat je erbij krijgt (software, kabels) dan werkelijk kwaliteitsverschil op de kaart zelf.
Thanx, maar is de SE dan een 'slechte' kaart? Kan je daar een beetje behoorlijk de games van dit moment mee spelen? Alles op medium ofzo? (Ik heb hier echt geen verstand van ) Systeem: AMD 2500+ 512 ddr ram
Heb nu sinds 2 maand een Connect3D Radeon 9600 256Mb in huis , deze kaart koste maar € 129,95 Heb zelf een AMD 2600+ en 512 DDR Ram. De game Doom3 draaid perfect met een resolutie van 1024*768 32bit.