videokaart vraag

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Neophyter, 9 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neophyter

Neophyter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoi allemaal ik heb net een nieuwe pc gekocht en daar zat deze video kaart bij
    Ati radeon x300 256mb videogeheugen.
    maar als ik nu spellen wil spelen en ik hem op 800x600 zet of 1000 nogwat dan is het beeldscherm echt super lelijk.
    en ik heb een veel ouwere videokaart gehad en die deed het nog mooier als deze.
    ik kan hem wel gewoon op 1280x1024 zetten maar dan gaat die een stukje langzamer.
    ik heb hier verder geen verstand van |:- dus als iemand mij hiermee zou kunnen helpen graag.bvd _0/

owja ik weet niet of dit verder wat uitmaakt maar
    het is een AMD athlon 64 3500+

2. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    dit ligt waarschijnlijk aan het feit dat je nu ook gebruik maakt van een flatscreen LCD scherm? (gokje)! dat probleem heb ik ook.. je moet je spel dan in de maximaale reso. laten lopen. anders gaat het scherm voor 1 pixel 2 0f meer " lampjes" gebruiken.. snapje?
    maar een resolutie van 1280x1024 moet jou pc volgens mij wel goed aankunnen met de huidige spellen. ik heb een amd athlon 2500+ (overgeklockd naar een 3200+) met een ati radeon 9800 pro (ook iets overgeklockd) en spellen als half-life2 en ook de demo van bijvoorbeeld splintercell 3 lopen nog prima. (op de resolutie van 1280 x 1024)

Laatst bewerkt: 9 mrt 2005
  3. Neophyter

Neophyter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit ligt waarschijnlijk aan het feit dat je nu ook gebruik maakt van een flatscreen LCD scherm?
    jah dat kan wel kloppen want ik had eerst zo een normale monitor,igg bedankt he

4. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina