Ik heb zojuist een nieuwe videokaart opgehaald. Tot mijn grote verbazing zie ik dat er 3 games bij zitten. Morrowind volledige versie rainbow six rogue spear volledige versie worms blast volledige versie Is dat altijd zo als je een nieuwe videokaart aanschaft?
Meestal wel om zo te laten zien wat de videokaart zoal in staat is om te doen. Spellen zijn wel geoptimaliseerd voor de desbetreffende videokaart. Ik heb namelijk een kaart van MSI, kreeg er ook volledige games bij maar zag je duidelijk op cd enzo dat ze speciaal voor msi gemaakt/optimaliseerd waren. Veel gameplezier.
Zker Geforce ti 4200 128mb gehaald . Heb ik een tijdje terug ook gehaald en kreeg ik precies ook die games bij.
Ligt er net aan welke videokaart je koopt... Ik heb nu al 5 verschillende kaarten gehad en nog nooit een gratis game erbij...
Ik heb vandaag net een nieuwe pc besteld, weet iemand welke game er bij een Radeon 9600pro zit? Is dan wel het kleine broertje van de 9800 PRO, maar toch niet slecht
nvidia doet er meestal meer prut bij kado. Maar weet wel dat je altijd toch iets duurder uit bent als ze er software bij doen.
Ik bedoelde niet achter elkaar, maar in de loop der jaren... En ik had steeds dure kaarten (van minstens 300 euro)! Maar na een jaartje ofzo is zo'n kaart alweer sterk veroudert... Dus het is niet zo dat ze van zo'n slechte kwaliteit waren dat ze steeds kapot gingen...!
Dat spel is nog niet uit en is zelfs uitgesteld naar ergens in 2004. Dus voorlopig tref je dat spel daarbij echt niet aan.
Pft eigenlijk wel stom dat zo'n 3dkaart zo duur is....Kvind 300€ echt VEEL te veel voor enkel maar graphics... Een xbox kost slechts 200€ en daar heb je een gf3.5(als ik mij niet vergis) in PLUS processor, hd,case..... Moesten ze die prijzen nu eens naar 150-200€ brengen...
Ik wil ook gratis games kep 350 euro eerst betaald en niet eens een gratis game voel me flink genaaid ook al kan dat lekker zijn
hmm hoef geen games erbij, want uiteindelijk betaal je daar ook voor, zal wel in de prijs zitten verwerkt..
Ik heb de xbox al vanaf die eerste dag, dus ik heb er iets van 500 euro voor betaald en kreeg er ook geen gratis game ofzo bij...:{ Nog geen 2 maanden later kwam die prijsverlaging. Toen had ik echt het gevoel dat ik beter nog even had kunnen wachten... Maar goed, in ieder geval toen wel 2 gratis games + gratis controller van microsoft gehad!