Ik wilde juist de nieuwe dagboek video downloaden van fable, maar als ik op doel opslaan als klik dan download ik een htm pagina, dus niet het filmpje Hoe kan ik terug de filmpjes downloaden ?
ja dit staat bij de videos bij een neiuwsposts: Rechtermuisknop ‘Opslaan als ...’ maar ik krijg hem maar niet op mijn pc, en ja om die te downloaden ik zou niet graag een programma gebruiken
Mooie van streamen: je hoeft niks te downloaden... Nadeel van streamen: je kan ze vaak moeilijker opslaan Maar je kan hem wel downloaden, moet je gewoon in de bron-code van die pagina kijken zn zoeken naar een .flv (FLashVideo) bestand en deze met wget of een download-manager downloaden. Echter kan je hem dan niet in Windows Media Player afspelen en moet je een apart programma gebruiken die overweg kan met .flv-bestanden of hem in je webbrowser openen... Beste is om, waneer je hem toch wilt downloaden als .mov (Quicktime) of .wmv (Windows Media Video), even naar GameTrailers.com te gaan en hem daar te downloaden...
damn das jammer want de kwaliteit van de filmpje sop xboxworld.nl waren zo goed en daarom wilde ik ze altijd downloaden maar ik zal nog wel eens iets proberen