Video's maken van xbox 360 games op de pc

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door err0r, 5 apr 2006.

1. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag het beeld van de xbox 360 naar de pc overzetten en weet dat je daarvoor of een ati all in wonder (of vergelijkbare variant van nvidia) nodig hebt of een tv kaart.

Nou vroeg ik me af of iemand al enige ervaring heeft met het overbrengen van xbox 360 beelden naar de pc, het liefst doe ik dat natuurlijk via de component aansluiting voor de beste kwaliteit maar weet niet of dat mogelijk is (ik heb hier wel een s-video to component kabeltje).

En als ik toch met een tv kaart bezig ben zijn die dan ook gelijk bruikbaar voor MCE?

Heeft iemand hier ervaring mee die mij verder kan helpen met wat voor kaartje ik nodig heb en goed werkt met de xbox 360?

Alvast bedankt.

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    er zijn al een aantal threads te vinden ... ;) .. goede video kaart + pc is nodig

3. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    jahoor het is mogelijk hoeveel wil je er maximaal voor kwijt!

4. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oh dat is jammer, ik dacht dat ik toch goed had gezocht.

mijn video kaart is een x800 xt pe + 2x 512 MB ram en AMD Athlon 64 3500+ met nog 234 gig vrij.

Maximale prijs is toch wel rond de 80 euro, zo vaak zal ik het namelijk niet gebruiken maar als ik het dan eens wel wil dan kan het.

Enig idee? ik ga effe opzoek naar de andere threads, alvast bedankt.

5. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Wil je ook ggaan bewerken?

6. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe sluit je alles aan dan, dat wil ik eens weten.

7. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het is voornamelijk voor alleen opnemen, bewerken doe ik wel met adobe premiere of iets dergelijks.

8. Marakesh

Marakesh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gezocht, maar kan geen andere threads vinden die dit probleem bespreken. Ik zou ook graag willen weten hoe de hardware-setup is voor het opnemen van 360-video op je PC via een TV-kaart. Ik heb een TV-kaart en de 'normale' scart die je bij de 360 krijgt hangt tussen mijn TV'tje en de 360. Wat heb ik nu precies nodig om tegelijkertijd op mijn TV te kunnen blijven spelen en te capturen op mijn pc? Ik kan het echt nergens vinden. Veel mensen gebruiken externe apparatuur als de Dazzle150, maar dan snap ik nog niet hoe zij het doen, want het probleem van het video splitten tussen de TV en PC blijft :confused: Ik heb geen extreme HD-TV ofzo, gewoon een ouderwets klein 38 cm. TV'tje :9

9. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt een composite/tulp splitter nodig.
    dan kun je gewoon en op tv kijken en opnemen.

Deel Deze Pagina