zijn er videotheken die xbox spellen verhuren? Liefst in de buurt van Den Bosch of Nijmegen Volgense hun websites zou videoland dit al hebben maar naar elke winkel die ik bezocht of opgebeld heb weten ze van niets... sorry.. dubbelpost.. graag verwijderen..
Ik zou er daar geen een weten, woon er namelijk nniet in de buurt Weet iemand ofdat ze verhuurd worden in de buurt van rockanje/Hellevoetsluis/brielle
xboxtheek In helmond heb ik nagevraagd en er komt er een met xboxspellen verhuur, in de nabije toekomst. 'k bel 'm elke maand al
Amsterdam Noord Ik woon niet in de omgeving waar het gevraagd wordt of er gamezz te huur is.. Ik woon zelf in Amsterdam Noord en mijn videotheek verhuurt gamezz. Hij verhuurt zelf de complete XBOX met 1,2,3 of 4 controllers voor €25,= p/d (€150,= borg) Gelukkig woon ik in AMSTERDAM
Re: Re: Amsterdam Noord Ik woon zelf in Tuindorp!! De videotheek is aan het zuideinde, richting oostzaan...Videotheek het Einde...(heeft tot nu toe een spel of 6/7 te huur.. Groetselsss
heey xie net dat videoland vanaf 13 juni ssx tricky heeft! maar weet iemand hoe duur het huren is en voor hoe lang?
weet niet of ze een site hebben maar hij zit in ijsselmonde winkelcentrum keizerswaard. eindhalte bus 49
Ik woon zelf in bodegraven en zoek een videotheek waar ik ze kan huren. In bodegraven kan het niet, maar weet iemand of ze xbox spellen verhuren in Gouda. (of iets in de buurt van bodegraven)