Zoals je misschien al weet, is gisteren de VietCong 2 Multiplayer Demo gereleased. Grafisch valt het IMO een beetje tegen, alhoewel de guns wel weer erg mooi afgewerkt zijn. Hij loopt erg soepel op mijn AMD 2600+, Ati 9800 pro en 1 gigabyte ddr333ram. Echter heb ik bij de map Trails last van grafische bugs, grijze vlakken en doorzichtige guns/huizen enzo, wat enorme framedrops oplevert, de game is dus niet te spelen op die map(heeft iemand anders dit ook). Je kan de game downloaden op de volgende link: http://www.gamershell.com/download_10622.shtml
ik ook, alleen al de nederlandse servers (of hosts, wat het ook zijn ) zijn allemaal al in gebruik dan maar een engelse... morgen horen jullie waarschijnlijk wel mijn reactie
Ik heb alleen nog last van 1 bug, bij een explosie van een bazooka(en ook een granaatdacht ik) op de map "trail" heb ik voor +-1 minuut een framedrop, met 1fps ofzo. Maar dit is denk ik een bug(in combinatie met mijn pc) verder doet ie t goed maar ik ben er al n beetje op uitgekeken, soms crasht de demo zomaar naar de desktop(heb het NOOIT met andere games, en een vriend had het ook met VC2, dus zal wel aan buggy demo liggen) slaap-ze allemaal *)
Sorry, kan aan mij liggen, ik draai hem in 1280x1024 en het ziet er allemaal best uit, maar het is gewoon niet mijn spel. Te sloom en de map die ik gsiteren speelde was echt té standaard. Wel mijn complimenten voor het mooie hoofdmenu!
als ik install vraagt ie de cd.. maar hoe gebruik je dan die .cbf file?? EDIT: Het lukt nu wel maar ik kan hem niet op de D:\ schijf installeren
Als je even die link aanklikt van gameshell zie je staat Vietcong 2 Multiplayer Demo. Multiplayer Demo = Online.