k vraag me eigenlijk af: zijn er vietcong cheats. ik heb dit spel effe geleend dus kan ik het niet helemaal uitspelen dus zijn codes wel handig (ps: ik heb gezocht, er zijn geen andere vietcong topics te vinden, dus aub niet sluiten)
Maar Ruud heeft wel gelijk. Hij geeft je de cheats in een handige link. Blijkbaar heb je er neit eens naar gekeken. Doe dat eerst maar eens.
Oh, en het maakt wat uit of ik een mod ben of niet? Dacht het niet. Je kunt gewoon luisteren naar anderen, ze zouden zomaar iets zinnigs kunnen zeggen...
Speelkwartier is over. On-topic nu. En pls_devil, textsize kleiner en we kunnen het ook nog lezen hoor.
Waarom? Het is jouw spel, dan doe je d'r toch mee wat jij wil? Cheats waren back in the days hele effectieve bug-ontlopers trouwens!
Ja maar sommige cheat (zoals de god-mode en no-clip mode) vind ik echt te saai om in een game terug te zien, dat bedierf de "moeilijkheid" van het spel vroeger al.
lees is effe mijn intro. en trouwens, inderdaad: k bedoelde eigenlijk leuke cheats zoals grote hoofden, gravety off,...