1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Viking: Battle For Asgard

Discussie in 'Algemeen' gestart door breakcore, 22 aug 2007.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Woon jij toevallig in Friesland? Als dat zo is ben ik bereid voor een treinkaartje te betalen zodra mijn Xbox 360 terug is. Ik ben echt wanhopig met dit spel, dat terwijl ik en een broertje van me echt iedereen zouden ownen met LOTR. Damn, ik moet iemand hebben die me kan helpen. ;):9
     
  2. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo wanhopig? Misschien wil je uitleggen wat je niet snapt of waar je vast zit want (zonder op te scheppen) ik heb de Hard Campaign met 2 vingers in de neus uitgespeeld, nadat ik eerst eens rustig de Normal Campaign heb voltooid.

    Het spel is niet moeilijk; het enige vervelende is dat je soms zeeeer goed moet kijken waar je heen moet en welke tegenstander je wel of niet doodmaakt (om eventueel ongemerkt door te lopen naar het volgende stuk).
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik moet op Eiland 2 nog zo dorpje bevrijden. Je hebt een poort, maar die zit op slot. Je hebt een wijntoestant aan de andere kant en een hele hoop bad guys die de gevangene vikingen bewaken. Ik vond dit al verrot en ik ben dat kasteel op eiland 2 nog niet eens in geweest. Infiltreren in een game bezorgt mij altijd zo ongezond hoog adrenalinegehalte. ;):9
     
  4. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    je moet de giant of mini boss in de buurt killen (met die rode stip op de kaart)
    dan krijg je een sleutel ;)
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik zal het eens onthouden. Ik kan mij zo gauw geen rood stipje met een dikke baas herinneren, maar als dat alles een beetje makkelijker maakt zal ik zeker een poging wagen. Ach, en als ik er dan niet uitkom helpt genoeg slijmen bij mijn broertjes natuurlijk ook wel een beetje. ;):) In ieder geval bedankt.
     
  6. Bleet

    Bleet MIA

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, gister het spel op normal uitgespeeld, gelijk maar door op Hard, denk niet dat ik daar veel problemen mee ga krijgen. Ik kijk wel uit naar Ninja Gaiden 2, heb wel weer zin in een enorm uitdagende game. Viking was absoluut vermakelijk, maar niet echt uitdagend
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Hmm, mijn broertje speelt deel I in een rap tempo uit. Niet echt mijn game, maar het schijnt volgens een grote fan, mijn broertje, wel een makkelijke game te zijn. Hij vind hem nog steeds leuk, maar bepaald niet uitdagend. Deel II komt zeker in zijn kast. ;):9
     
  8. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Ninja Gaiden is hoe dan ook uitdagender dan de meeste games, hoor.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ja, maar als mijn broertje hem met een vinger in zijn neus en de ander in het stopcontact kan uitspelen zegt dat wel wat over mijn broertje of juist over de game of het grote aantal mensen dat misschien niet zo goed met NG overweg kan als gedacht. ;):9

    On-topic: Die gekke familie van mij wil wel helpen met deze game als ze er zin in hebben. Leve broertjes die wereldrecords op hun naam hebben gehad. ;):9
     
  10. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    iemand wat tips voor de eindboss? (ik speel op hard)
    ik moet nu die dingen met vlammen kapot rammen..
    Maar elke keer blijven er zoveel vijanden spawnen dat ik de 3e of 4e ''totem'' al niet meer kapot krijg =(
     
  11. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
  12. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ja maar 1 groot probleem, ik ben op het 3e eiland pal voor de eindboss battle
    ik kan geen health potions meer kopen bij de handelaar? hij zegt not availeble?
    weet iemand of ik ze nog ergens anders kan krijgen?
     
  13. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    iemand aub?

    ik heb 0 potions op zak.. en heb de eindbaas al een paar x geprobeerd maar red het niet zonder potions
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Twee dingen kan ik mij bedenken:

    1. Je hebt misschien te maken met een bug in het spel dat niet anders dan door een update verholpen kan worden.

    2. Je hebt iets goed fout gedaan waar ik niet achter kan komen. Stel je vraag anders eens voor aan mensen die het spel al uitgespeeld hebben, misschien hebben die een oplossing.
     
  15. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    bugger een bug denk ik :x
     
  16. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij mij waren dingen ook wel eens zonder reden niet verkrijgbaar dus ik denk dat dit inderdaad een bug is. Zelf vond ik de eindbaas best makkelijk en is volgens mij wel te doen zonder potions want ik gebruikte er maar een. Probeer ze gewoon steeds in het vuur te duwen terwijl je in verdediging staat en als je geen/nauwelijks vijanden heb snel even de paal aanvallen.
     
  17. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Ondanks die bug is het me net gelukt viking uit te spelen, wat een top gevoel als het eenmaal gelukt is op hard. tis en blijft toch een geweldige game dit :)\o/\o/
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik heb die rotwijnbrouwerij bevrijd met gelukkig niet al teveel moeite. Ging gelijk nadat ik me 360 terugkreeg aan de slag en met een beetje video help had ik hem in een keer. Nu dat enorme kasteel nog ongezien doorkomen. De eerste keer kwam ik tot de helft zonder potions en al teveel moeite, maar ik werd heel knullig gedood toen ik een touwladder wou afklimmen maar er afgetrapt werd. ;)|:-
     
  19. miss_rockstar

    miss_rockstar Crazy Gamer!

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hetzelfde probleem :mad: niemand heeft hier dus een oplossing voor?
     
  20. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    ben vandaag met de game begonnen en moet zeggen wat een vette game :D tamme zooi jiiiiiii
     

Deel Deze Pagina