1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Viking: Battle For Asgard

Discussie in 'Algemeen' gestart door breakcore, 22 aug 2007.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Had deze een tijdje geleden ook. Game begon heel moeizaam, en voor ik het wist had ik de game al weer uitgedaan. Uiteindelijk toch maar weer aangedaan en het was een leuke hack & slasher. Ben tot het 2e eiland gekomen en toen omgeruild. Hij was minder dan zijn voorganger Spartan Total Warrior, maar toch was hij wel aardig. Een ondergewaardeerde titel in ieder geval, net als Spartan Total Warrior.
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Gisteren eindelijk goed aan het spel begonnen en op hard. Had op den duur helemaal niet door dat ik 1 zo'n plek moest veroveren dmv het starten van een war :+

    Ik was heel voorzichtig mannetje voor mannetje aan het uitlokken en afmaken totdat ik op de map keek :+

    Hoop echt dat ik niet met bugs te maken krijg!
     
  3. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Moeizaam begin? De game is erg toegankelijk, ik speel hem op hard en moet zeggen even wennen hoe je moet knokken maar ik vind het simpel spelen :)

    Ja dat deed ik dus ook, was een half uur aan het pielen, steeds stukje erin lopen paar mannetje mee achter je aan lokken en dan afmaken en opnieuw, en opnieuw en opnieuw... en toen kwam ik er inderdaad ook achter dat ik op het kaartje moest klikken om een war te starten :). Wel een mooie bijkomstigehid is dat ik een achievement hierdoor kreeg, 50 kills ofzo zonder dood te gaan/helath potion gebruiken :).

    Vanavond weer verder hakken :D
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Shit daar had ik er net niet genoeg voor! Zijn er healthpotions? Die dingen heb ik nog geeneens gevonden. Na een tijdje loopt health weer vol toch?
     
  5. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    heb ze ook nog niet gevonden, maar volgens mij kan je deze kopen bij die handelaar in je hometown waar je het spel begint.

    gisteravond het eerste eiland bevrijd, man wat een eind battle, te wreed :D hahaha
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ben geloof ik nog op eiland 1...wel bijna klaar. Kan je na het uitspelen nog rondlopen? Want dan kan ik dan nog even die skulls verzamelen etc.

    edit: al gelezen dan kom je voor het eindgevecht uit.

    Kan ik nog ergens zien op welke moeilijkheidsgraad ik het spel speel?
     
  7. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    geen idee of je dat kan zien, ik heb gewoon bewust gekozen hard ;). Voor het eindgevecht kun je die grote settlements binnen sluipen daar liggen ze, wel halen voordat je aan de missie begint, want heb je bijvoorbeeld Holdenfort gewonnen zijn de skulls weg.

    Ik heb vandaag effe als een malle gespeeld :) 1000/1000, damn wat een dope game, echt ik had heb zwaar onderschat kwa coolness :) VIKING 2 kom maar op :D:D:D:D:D:D
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik vond het ook een erg vermakelijke game. Samen met Stranglehold de leukste verassing dit jaar, waarvan ik het niet had verwacht.
     
  9. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    het is inderdaad een verassing deze game :D fuck als ik er aan terug denk :D man man die actie, finishing moves, verhaal, veldslag groote,grote monters, powers en natuurlijk de mooi graphics maken dit tot een top game :D
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben ook weer bezig met de game en wil em eigenlijk uitspelen voordat de aankomende nieuwe games uitkomen. Ik ben alleen opzoek naar dat gebied waar je nieuwe moves kon leren. Of kan je dat niet meer krijgen na het eerste eiland geklaard te hebben?
     
  11. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    meen 8 moves per eiland!
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik zit vast!

    Ik moet de barakken slopen, vermoedelijk met explosives. Ik ben eindelijk die twee champions voorbij en loop dan via de middelste brug (of is het de meest rechter) en dan weer terug over de linkerbrug. Ik kom dan bij zo'n portal uit waar constant van die mannetjes spawnen. Wat moet ik daar doen? En vooral; waar?
     
  13. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Heb hem net ook pas gespeeld (top game he?) Als je bij dat portaal bent staat daar een gebouw achter een muurtje. Dat zijn de baracken en ergens op de baracken (aan de andere kant van het Barack als je komt van dat portaal) staat een gat. Loop daar naar toe en de Viking zal de bom plaatsen.

    btw 1000 punten waren echt makkelijk... Hard was easy! Alleen Hell was vervelend.
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik had en heb echt geen zin in die skulls. Zal vanavond nog eens kijken, tnx!

    Tis idd een heerlijk spel. :)
     
  15. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    skulls zijn makkelijk te krijgen. Check deze site.

    http://www.xbox360achievements.org/game/viking-battle-for-asgard/guide/

    Staan foto's van hoe je door het dorp moet lopen om de skulls te pakken. En zo kom je uiteindelijk bij het mission objective met alles skulls en zonder een hele horde achter je aan. Dus ook al gebruik je hem niet voor de skulls is het wel handig. Alleen de eerste plaats is een beetje moeilijk om iedereen te ontwijken en soms moet je gewoon vechten
     
  16. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Wat een tof spel is dit zeg!
    Ik heb hem geruild op de Bazaar.
    Er zit echt heel veel sfeer in dit spel vind ik. Het voelt gewoon goed.

    FF een vraagje:
    Hoe moet je andere vikings met je mee laten vechten?
    Ik heb al een Battle Horn maar ik weet niet hoe ik ze mee moet laten vechten....
     
  17. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je bepaalde quests gecomplete hebt die nodig zijn voor een grote assault op een stad op dorp moet je gewoon naar die missie van die assault zelf gaan en op A drukken. Je hoeft er dus niet heen te lopen, je word er heen geteleporteerd en dan lopen al je strijdmakkers die je bevrijd hebt met je mee.
     
  18. Porchmonkey

    Porchmonkey Active Member

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    6
    Ey dit is wel een vet spel, sinds gister binnen via de bazaar. Maar waarom zit er zo weinig muziek in de game? ;(
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Geen idee, maar dat is dan ook het minpunt samen met het feit dat de held niet kan praten. Bleegh, zeker geen geld meer voor een acteur. ;):cool:
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Gewoon zelf een muziekje opzetten, ff CDtje rippen of zorgen dat er een connectie met je computer ligt!
     

Deel Deze Pagina