1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Viking: Battle For Asgard

Discussie in 'Algemeen' gestart door breakcore, 22 aug 2007.

  1. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    De game is makkelijk tenzij je in je eentje tegen een hele grote groep moet vechten. En ik vind het eng, haat het om tussen allerlei donkere grotten enzo te lopen. Helft van de tijd zie ik de vijand pas wanneer ze me al hebben aangevallen :+.
     
  2. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja soms schrik ik me wel dood ja, dan komt er opeens zo'n Assassin bovenop je nek springen :p
    Dat is wel ff schrikken maar voor de rest vind ik het wel meevallen...

    Maar je ziet bijna niks in die regenachtige gebieden, da's wel kut. :mad:
     
  3. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    De eerste keer dat ik een Assasin tegenkwam schrok ik me dood, was in een of ander klein kamertje 8).
     
  4. YamaPI

    YamaPI Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat er zo weinig muziek in deze game zit, je loopt daar door zo'n doodstil bos heen.

    Al die verdedigende tegenstanders halen ook de vaart uit het spel en die nutteloze combo's hebben tegen hun ook geen nut.
     
  5. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Nou, ik heb hem vandaag gekocht voor een tientje;)
    krijg hem morgen binnen..
    Lijkt me toch wel leuke game:b:
     
  6. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet gvd wéér sneaken, ik haat dat sneaken gewoon. Laat me gewoon lekker macho macho hele groepen vijanden in elkaar hakken met m'n leger en laat dat gesneak/gelul toch achterwege :mad:.
     
  7. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben je nou nog bezig 8)
     
  8. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah, ik speel deze game echt bijna nooit. Speel hem maximaal 30 minuten per keer en daarna heb ik er genoeg van :+. Moet nu Darkwater in sneaken dacht ik :mad:.

    E: Ga hem nu maar weer is spelen.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik wist dat ik niet de enige ben die de game om die reden vervloekt. Ach, het is wel een stukje variatie in een game die dat niet veel heeft. :9
     
  10. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Klinkt allemaal toch wel beetje negatief:)
    Nouja,een tientje vond ik niet duur voor de game..

    Ik zie het morgen vanzelf wel;)
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Negeren gijs, dit is een supervet spel. Ok, vergeleken met DMC is het wel erg simpele hack en slash, maar je vermaakt je wel. Voor mij een van de toppers van 2008!
     
  12. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb me er uitstekend mee vermaakt hoor. Alleen als ik er nu op terugkijk, was het wel een beetje veel van hetzelfde.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Tuurlijk is het verder wel een goede game, maar dat sneaken OMG. Eerste eiland makkelijk, daarna komt de stress. Nee, die veldslagen waren zalig, de combo's voldoende en het hakken en bloederige gedeelte stoer. Ik zou de game een 8/10 geven. Wel een 9+ grafisch, maar niet hoger.

    Opzich wel jammer dat de hoofdpersoon niet praat; lijkt echt op Fable zo. :9
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Dat sneaken is gewoon een leuke afwisseling, en het is ook super makkelijk. Dus om daar een game op af te rekenen.. Je bent er het hele spel door een halfuurtje mee bezig op alle eilanden.
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik ben er ook mee bezig, leuk spel! Alleen soms wat moeilijk als je geen health potions bij je hebt. Vind de combat nog wel wat lastig.

    Hoe kan je eigenlijk rennen met het spel? Want je loopt wel erg traag..
     
  16. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja dat probleem heb ik ook, dat je zo langzaam loopt|:- Daardoor wordt ik vaak gekild want dan zit er zo'n hele groep achter me aan loop ik een stukkie verder word ik in mn rug gehakt... Nja, volgens mij kan je niet harder.
     
  17. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb in dit spel wel 1 van mn leukste game-momenten ooit beleefd.

    Ik kwam een groep tegen van echt duizenden van die (hoe heten die tegenstanders eigenlijk) tegen. Echt niet normaal veel. heb nog nooit zoiets impressives gezien.
    Leek net dat uruk-hai leger uit lord of the rings maar dan groter:9

    Toen probeerde ik me snel te verstoppen, maar 1 gastje zag mij en die hele fucking groep van honderden/duizenden beesten komt op me af stormen:9

    Toen ben ik fucking hard doodgeslagen:+
     
  18. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Nou, ik heb hem gisteren ff gespeeld en vind hem toch wel leuk..
    Vond het alleen ff wennen met die open wereld en ik ben slecht in het sneaken;)
    Dat is gewoon langzaam achter iemand lopen en dan op X?
     
  19. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een sneak kill :9. Op een gegeven moment moet je de basis van je vijand infiltreren om bepaalde redenen maar dan mag je natuurlijk niet gezien worden anders maken ze je met een hele grote groep af, dat bedoelen wij met sneaken (wil niks spoilen :p).
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Er is geen mogelijkheid om sneller te lopen? Je krijgt ook geen vervoers middel ofzo? (heb totaal nog geen beesten in de game gezien btw)
     

Deel Deze Pagina