1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Viking: Battle For Asgard

Discussie in 'Algemeen' gestart door breakcore, 22 aug 2007.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja kweenie man, ik heb nu net Vegas 2....en ik wil Crisis core voor de PSP nog halen. Opzich kan die wel wachten....misschien ga ik morgen wel even de stad in om de game testen.
     
  2. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Is ie toevallig ook nog ergens anders te koop?
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hmmmm...geen idee. Nedgame heeft em niet. Maar dimensionplus heeft meer filialen.
     
  4. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Maar niet in Heerlen waar ik helaas woon:9 Maja, morgen ff een rondje in de stad maken;)
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Condemned 2 wilde ik ook halen. Opzich heb ik daar geen haast mee. Maar van Viking weet ik het nog lang niet zeker dat ik het wel echt het geld waard vind. Dus ik ga de game hoe dan ook eerst spelen in de shop hier. Misschien morgen even de stad in.
     
  6. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Kun je daar de game gewoon spelen? Ah, dan ben je wel zo aardig zijn om een kleine impressie te geven he?:9
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja absoluut, zoals ik het nu zie ga ik morgen wel even de stad in. Ik heb nu toch vrij tot en met dinsdag, alle tijd van de wereld. En wie weet in een gekke bui koop ik de game,maar dan moet ie echt goed bevallen :)
     
  8. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Oke;) Kdenk dat ik of deze haal als jij hem morgen de hemel in prijst:9 of anders Dark Sector, maar daar waren de previews niet echt positief van:9 Nouja, afwachten dan maar:9
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dark Sector leek me nou echt helemaal niks eerlijk gezegd, veel gejat van Resident Evil 4 en afgezien daarvan lijkt de game mij niet echt fun, als ik zo die trailers bekijk.

    En datzelfde heb ik een beetje met Viking, ik vond de trailers er geweldig uitzien, veel sfeer en toffe scenes maar had nog geen enkele gameplay gezien. Nu heb ik aardig wat gameplay gezien en heb ik toch m'n grote twijfels erbij....het lijkt veel op Fable,. en het lijkt mij dat het vechten na een tijdje wat saai zal worden...maar goed, ik kan er niet echt over oordelen voordat ik de game zelf minstens een kwartiertje heb gespeeld :).

    Bij twee gameshops hier, dimension plus en nedgame kan je altijd een game eerst testen, supertof is dat....krijg je nooit voor elkaar bij Bart smit of Intertoys...niet dat ik ooit bij die afzetters een nieuwe 360 game zou halen.
     
  10. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    owk;) ben es benieuwd wat je er van vind;) khoop op een god of war in viking stijl:9
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Oh helaas...ik bel nu net de winkel op...want tja, er voor niks heen fietsen vind ik ook zonde. Hij was al uitverkocht, ze hadden er ook maar heel weinig. Volgende week zullen ze er weer zijn.
     
  12. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    een 90 in de PU .en meer dan 20u gaming.Deze wordt goed
     
  13. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Nee deze is al goed:9
     
  14. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ;) ja klopt hij is goed.Dat het nu maar uitkomt
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Een 90? WTF zeg. Maar wat zeggen ze over de gameplay?
     
  16. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ze een 90 geven, gok ik dat 't met de gameplay (toch vrij essentieel) wel goed zit.
     
  17. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    De gameplay vinden ze ook erg goed. Zeker niet snel vervelend. Ook de massale veldslagen waren echt geweldig zeiden ze. En hij heeft er meer dan 20 uur over gedaan. Dat was mijn grootste zorg, de speelduur.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dus een sleeper hit te noemen. :)

    Maareh, ok dus de gameplay is prima,maar leggen ze ook uit wat je precies doet? Je rent door die omgevingen , verslaat vijanden die je tegenkomt om uiteindelijk in een grote veldslag te beindigen met een boss-fight en zo gaat het steeds verder? Heb de PU hier niet.
     
  19. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ligt ie al in de winkels deze game?
     
  20. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Euhm, je hebt 3 landen die steeds weer in 2 gebieden zijn verdeeld. En in de gebieden moet je dus gevangenen bevrijden om daarna het 2de gebied doormiddel van een veldslag te bereiken. En so on;) Maar je hebt ook portalen waardoor je dus door heel midgard gaan reizen;)
     

Deel Deze Pagina